وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

آلمان 2 - 1 گرجستان؛ صعود ژرمنها به مرحله نهایی یورو 2016

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، تیم ملی آلمان لحظاتی پیش موفق شد با برتری 2-1 بر گرجستان، صعود خود به مرحله نهایی یورو 2016 را قطعی کند. 

 

دیشب در آخرین بازی مرحله مقدماتی جام ملت‌های اروپا، آلمان میزبان گرجستان بود. آلمان‌ها از دقایق ابتدایی بازی هجومی را در دستور کار قرار داده بودند و بارها توسط مولر، کروس و رویس صاحب موقعیت شدند. اما بازیکنان گرجستان هم در دفاع بی‌نقص عمل می‌کردند و مسلط نشان می‌دادند؛ فقط نمی‌توانستند خطری را روی دروازه مانوئل نویر به وجود آورند که آن هم به دلیل سد محکمی بود که بواتنگ و متس هوملس حدود 40 متر دورتر از دروازه گرجستان ایجاد کرده بودند.

شاگردان لوو با گذشت پانزده دقیقه از شروع بازی 64 درصد مالکیت توپ را در اختیار داشتند و 10 شوت به سمت دروازه هم زده بودند که در مقابل تنها یک شوت از یاران گرجستان حاکی از برتری محسوس تیم میزبان داشت.

دقیقه 26 شوت دقیق مسوت اوزیل از فاصله 16 متری می‌رفت تا گل نخست مسابقه را ثبت کند اما دروازه‌بان گرجستان توپ را از گوشه دروازه بیرون آورد. ده دقیقه بعد مارکو رویس حرکت خوبی را از گوشه سمت راست محوطه جریمه حریف آغاز کرد اما در نهایت مغلوب دروازه‌بانشان شد. رویش‌ویلی که یکی از پرکارترین مهره‌های زمین تا این لحظه بود، پنج دقیقه پیش از پایان نیمه اول کروس را هم ناکام گذاشت و در نهایت این نیمه با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید.

با شروع نیمه دوم خطای کانکاوا روی اوزیل یک ضربه پنالتی برای آلمان به ارمغان آورد که توماس مولر آن را تبدیل به گل نخست این دیدار کرد. اما سه دقیقه بیشتر از این گل نگذشته بود که همین جابا کانکاوای خطاکار، درصدد جبران اشتباهش برآمد و موفق شد با باز کردن دروازه نویر بازی را به تساوی بکشاند.

بعد از این گل، گرجستانی‌ها بازی بهتری را به نمایش گذاشتند و حتی دقیقه 60 می‌توانستند روی یک ضد حمله نتیجه را به سود خود رقم بزنند، اما هنرمندی نویر مانع از باز شدن دروازه آلمان شد. از دقیقه 70 ژرمن‌ها رفته رفته به حالت نیمه اول بازگشتند و تلاش کردند دوباره زهردار ظاهر شوند که نه دقیقه بعد هم موفق شدند.

مکس کروس روی پاس اوزیل توانست گل دوم آلمان را وارد دروازه حریف کند. این گل روحیه را به اردوی ژرمن‌ها بازگرداند و آنها تا دقیقه پایانی توپ و میدان را در تملک خود داشتند و در نهایت هم موفق شدند سه امتیاز این مسابقه خانگی را به حساب خود واریز کرده و صعودشان به دور نهایی یورو 2016 را قطعی کنند.

منبع

نظرات 17 + ارسال نظر
M.S.G دوشنبه 20 مهر 1394 ساعت 00:19

تبریک برای صعود به یورو
هرچند بازیکن ها زیاد هماهنگ نبودن اما بازم ما به لوو ایمان داریم و از قهرمان جهان حمایت میکنیم...

M.S.G دوشنبه 20 مهر 1394 ساعت 00:26

قرعه کشی مرحله نهایی چه تاریخیه؟
الان به عنوان تیم اول صعود کردیم تو سید اول هستیم؟

دکتریوزف منگله(از مکتب پیشوای) دوشنبه 20 مهر 1394 ساعت 00:36

ولی این دفعه المان انگلیسی وار بازی کرد و انگلیس المانی وار.صعود تبریک میگم.امان از دست رویس که کلی موقعیت خراب کرد جلو ایرلند هم که اوزیل خان این طوری بودن.شورله هم که محو بود و دم نویر جان گرم که توپ های خطرناک دفع کرد اینقدر گرجی ها اعتماد پیدا کرده بودن که داشتن حمله میکردن.المان باید بازی ها رو تو 20 دقیقه ی اول تمام کنه.دقیقا مثل بازی با برزیل یا فرانسه. تیم حالا حالا ها کار داره و تنها رقیب المان فرانسه هستش که امیدوارم تو یورو سریع حذف بشه.بلژیک کابوس فرانسه ههههههه

bobak دوشنبه 20 مهر 1394 ساعت 00:44

همانطور که حدس میزدم صعود کرد. مانشافت دو مشکل دارد یکی مسئله روحی روانی بازیکنام است که حتما حل خواهد شد . یکی دیگر فشار لیگ قهرمانان اروپا است . موفقیت در هردو عنوان مسابقات کار بسیار سخت و جزءاستثنائات است امیدوارم این استثنا محقق گردد ولی بهرحال استثنا است دیگر.

sarina دوشنبه 20 مهر 1394 ساعت 00:57

هنوزم شانس اول قهرمانی تو یورو هستیم

sarina دوشنبه 20 مهر 1394 ساعت 01:01

مصدومیت گوتزه وبازیکنای سایر تیمها تو بازیهای ملی باعث شده بود یه خورده بازیکنا سفت وسخت بازی نکنن
بازی هم که خیلی مهم نبود ...در هر صورت آلمان صعود می کرد با هر نتیجه ای

"""""" دوشنبه 20 مهر 1394 ساعت 01:09

هکتور تو دفاع چپ ضعیفه. نیاز به بازی تو تیمهای قویتر از کلن داره تا عیار واقعیش مشخص بشه. هرچند تو بازیهای بزرگ فکر کنم لو به امثال هودس مطمین بازی بده. گینتر با توجه به ففیکس شدن تو دورتموند تو دفاع راست از اعتماد به نفس خوبی برخوردار شده و فکر میکنم با توجه به سن پایین سالها دففاع آلمان را بیمه میکنه. تو خط حمله هم مشکل داریم و تو بازی با تیمهای کوچکتر ویا وقتی نیاز به گل داریم کمبود مهاجم 9 واقعی احساس میشه

عزیز دوشنبه 20 مهر 1394 ساعت 01:19 http://bayern.blogsky.com

تبریک به همه

googooli دوشنبه 20 مهر 1394 ساعت 01:42

من که به گینتر و هکتور اعتقادی ندارم

جواد اصغرنیا دوشنبه 20 مهر 1394 ساعت 08:16 http://j

تبریک بابت صعود مانشافت . ایول مولر ایول لوا

Shayan_SV دوشنبه 20 مهر 1394 ساعت 09:26

سلام به همگی
واقعاً دیشب شب سختی بود من که شکه شده بودم از گل نزدن ما تا دم هجده قدم توپ میبردیم پاس اخرم خوب میدادیم اما ضربه آخر گل نمیشد. باید حتما لو به کروسه اعتماد کنه و فیکس بزاره تا یه مهاجم نوک خوب داشته باشیم آخه شورله که تو باشگاهش فیکس نیست چرا اینجا فیکس میزاره بواتینگ هم چند اشتباه داشت اما نویر مثل همیشه عالی بود خلاصه به خیر گذشت لو کارش بلده و به یه ترکیب خوب واسه یورو میرسه این بازی ها زیاد ملاک قدرت یه تیم نیستن چون بین بازی های فشرده لیگ برگزار میشه

تیرداد دوشنبه 20 مهر 1394 ساعت 11:08

به نظر من اوزیل بهترین بازیکن میدان بود یه پنالتی گرفت یه پاس گل داد

ehsan دوشنبه 20 مهر 1394 ساعت 13:08

خدایی اگه نویر نبود که دو گل عقب می افتادیم
نویر بهترین بازیکن بازی بود

Shayan_SV دوشنبه 20 مهر 1394 ساعت 13:30

دوست ندارم بگم شانس آوردیم اما باید حقیقت قبول کرد که واقعاً آلمان با این سیستم بازی تو یورو به مشکل میخوره باید حتماً یه فکری واسه دفاعمون انجام بدیم خیلی نا هماهنگ عمل میکنن تو حمله هم زیاد مؤثر نبودن برای قهرمان شدن باید یه خط دفاعی محکم و با ثبات داشته باشیم و تو کاره حمله هم شرکت موثر داشته باشن مثل مرتساکر و لام تو جام جهانی چون الان آلمان کلی هافبک دفاعی و تهاجمی عالی داره بدونه مهاجم نک هم میتونن یه کاریش کنن اما دفاع تیم خیلی نگران کنندس

Aylar دوشنبه 20 مهر 1394 ساعت 15:22

به نظر من دفاع آلمان با اومدن هوودس و رودیگر خیلی بهتر میشه ، دورم هم بازیکن خوبیه ، به نظرم روده هم خیلی میتونه به آلمان کمک کنه و همینطور هرمان . برای حمله هم واقعا یه کلوزه کم داریم .
کلا آلمان با حریف های سرشناس خیلی بهتر بازی میکنه ( یعنی میشه همون آلمان واقعی ! ) نمونش بازی آلمان - غنا در جام جهانی و همینطور بازی با الجزایر که چون زیاد تیمهای درجه یکی نیستن آلمان یا مساوی کرد یا خفیف برد . اما در مقابل رقیبایی مثل برزیل - پرتقال - فرانسه که از مدعیان بودند عالی بازی کرد .
یورو از آن ماست !!! فقط به عشق مانشافت ...

تیرداد دوشنبه 20 مهر 1394 ساعت 19:52

ehsan راست میگی نویر یادم نبود ولی مولر که تو روزش نبود رو زدن بهترین بازیکن میدان

بهرام همیشه المانی دوشنبه 20 مهر 1394 ساعت 23:05

دوستان سخت نگیرید با تیمی که کلا داشت دفاع میکرد هم نظم حمله تیم بهم میخوره هم دفاع تا بشه گل زد ولی تو بازیهای بزرگ کلا فرق میکنه روش بازی المان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد