وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

لو: بسیاری از فرصت‌ها را هدر دادیم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، سرمربی تیم ملی آلمان بعد از پیروزی سختی که مقابل گرجستان به دست آورد از عملکرد بازیکنانش انتقاد کرد.  
یواخیم‌ لو بعد از عملکرد ضعیفی که بازیکنانش شب گذشته مقابل تیم ملی گرجستان در رقابت‌های مقدماتی یورو 2016 داشتند از اینکه بازیکنانش فرصت‌های زیادی را از دست دادند انتقاد کرد و بیان کرد که برای قهرمانی در اروپا باید شم گلزنی خود را بازیابی کنند.

سرمربی قهرمان جام جهانی2014 بعد از این دیدار گفت: خوب می دانم آنچه که از ما انتظار می رود در این دیدار برآورده نشد، این سبک بازی که مقابل دروازه حریف موقعیت‌ها را از دست می دهیم کار را برای ما سخت می کند.

وی افزود: این نوع بازی را در مقابل تیم ملی ایرلند هم تکرار کردیم، زیرا 3 تا 4 موقعیت صددرصد را به هدر دادیم، ما خوش شانس هستیم که به مرحله بعد راه یافتیم و این سطح بازی در شان ما نیست، باید عملکرد بهتری داشته باشیم زیرا روزهای سختی را پیش رو داریم.

لو درباره رویس که چند موقعیت مسلم را از دست داد گفت: مارکو بازیکنی نیست که به همین راحتی فرصتی را از دست دهد ولی در این دیدار 3 موقعیت خوب را از دست داد، او بازیکن بسیار خوبی است، ما امشب نتوانستیم از موقعیت‌هایمان استفاده کنیم.

این دیدار با نتیجه 2 بر یک به نفع ژرمن به پایان رسید که شاگردان لو با این پیروزی در این دیدار 22 امتیازی شدند به مرحله بعد صعود کردند.

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
peyman سه‌شنبه 21 مهر 1394 ساعت 09:38

میرو کجایی که یادت بخیر ، چش بسته این توپا رو گل میکرد
رویس یا تو بازیها عالیه یا ضعیفه ثبات نداره مثل میرو نیست که 14 سال عالی بود واسه آلمان
اینجور پیش بره به نظرم گومز دعوت بشه بهتره حدالق تمام کننده خوبی که هست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد