وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

برایتنر: اجازه دهید گواردیولا در مورد آینده اش در بایرن مونیخ تصمیم بگیرد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، قرارداد مربی اسپانیایی بایرن مونیخ در آخر این فصل به اتمام می رسد، اما پل برایتنر اصرار دارد باید هواداران به وی زمان و فضای کافی بدهند تا تصمیم بگیرد. 

 

پل برایتنر، اسطوره باشگاه بایرن مونیخ معتقد است که طرفداران این باشگاه، نباید پپ را تحت فشار زیاد بگذارند.

گواردیولا امسال آخرین سال حضورش را در این باشگاه آلمانی پشت سر می گذارد و طبق شایعات به احتمال فراوان در فصل بعد جانشین پیگرینی در من سیتی خواهد شد.

با این اوصاف برایتنر امیدوار است که پپ گواردیولا پیشنهادات باشگاه های انگلیسی را رد کند و به کارش در بایرن مونیخ ادامه دهد.

وی در مصاحبه با  Omnisport گفت:

“تنها کسی که می تواند در مورد آینده تصمیم گیری کند پپ گواردیولاست، نه رسانه ها و هواداران. ما باید آرامش خود را حفظ کنیم و واقعا نباید پپ را به خاطر تصمیمی که خواهد گرفت زیر فشار قرار دهیم. 
 

وی همچنین در مورد پپ گفت:

“من خیلی علاقه مند به تمدید قرارداد با پپ هستم. توجه کنید که این جمله را من به عنوان یک هوادار به شما گفتم، اما باید این را بدانید که رئیس باشگاه نیز با من هم عقیده است.
 

پل برایتنر در مورد کارلو آنچلوتی نیز گفت:

“من در حال حاضر به کس دیگری اهمیت نمی دهم. حالا آن فرد می خواهد آنچلوتی باشد یا هر مربی دیگری.
 

طبق آخرین اخبار، به نظر می رسد که کارلو آنچلوتی، سرمربی سابق رئال مادرید، جانشین پپ گواردیولا خواهد شد.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد