وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نیرسباخ: یوفا باید تلاش کند که از منجلاب فساد پلاتینی دور بماند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، رئیس فدراسیون فوتبال آلمان در رابطه با اتهامات پلاتینی، رئیس یوفا اظهار داشت، باید این موضوع برای اعضای اتحادیه آشکار شود و خودشان را از این ماجرا مبرا کنند.  

ولفگانگ نیرسباخ رئیس فدراسیون فوتبال آلمان از توانایی بلاتر در دفاع از خود مقابل اتهاماتی که درباره فساد مالی که بر او وارد شد و وی را به مدت 90 روز از هر گونه فعالیت در عرصه فوتبال محروم کرد، سوال کرد و خواستار روشن شدن این قضیه در بین اعضا اتحادیه اروپا شد.

نیرسباخ در گفت‌وگو با مجله «دی تسایت» اعلام کرد: این اتهامات وارده بر پلاتینی وجه بدی را برای یوفا دارد و این موضوع پلاتینی را از کاندیدا شدن در انتخابات جدید فیفا باز خواهد داشت.

وی افزود: فردا جلسه اضطراری در مقر اتحادیه فوتبال اروپا برگزار می‌شود و به نظر من باید در این جلسه بدانیم که دیگر اعضا اتحادیه اروپا چه نظری در این رابطه دارند.

رئیس فدراسیون آلمان در پایان گفت: وضعیت بد پلاتینی وجه یوفا را تخریب می‌کند، ما باید با تمام قدرت خود را از این فساد مالی جدا کنیم و از اتحادیه اروپا حمایت کنیم.

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
بارون سرخ جمعه 24 مهر 1394 ساعت 18:07

افرین به این موضعگیری درست المانها .پلاتینی یکی از فاسدترین افراد حاضر در فوتباله .ایمان داشتم روزی گند کاراش درمیاد .بهترین شخص برای ریاست بر فیفا قیصره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد