وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

گواردیولا:آنچلوتی در بایرن؟عیبی ندارد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، سرمربی اسپانیایی بایرن مونیخ در واکنش به شایعه جایگزینی‌اش با آنچلوتی با خونسردی گفت عیبی ندارد.   

 
در شرایطی که پپ گواردیولا هنوز تصمیمی برای تمدید یا عدم تمدید قراردادش با باواریایی‌ها نگرفته و هر بار هم در نشست‌های خبری‌اش از پاسخ دادن به این سوال طفره می‌رود، شایعاتی مبنی بر در نظر گرفته شدن کارلو آنچلوتی برای جانشینی وی بر سر زبان‌ها افتاده است.
او امروز در نشست خبری پیش از دیدار بایرن مقابل کلن درمورد موضعش نسبت به این شایعه لبخند زد و درحالیکه به نظر می‌رسید پیش‌بینی این سوال را کرده بوده، با خونسردی گفت:" عیبی ندارد. من باشگاه را درک می‌کنم؛ مشکلی نیست."
در هفته‌ای که گذشت "بیلد اشپورت" نخستین رسانه ورزشی بود که ادعا کرد بایرنی‌ها کارلتو را به عنوان جایگزین احتمالی پپ زیر نظر گرفته‌اند و حتی جووانی برانکینی ،واسطه باشگاه بایرن، که سال 2012 زمینه آمدن گواردیولا به آلمان را فراهم کرده بود، حالا با آنچلوتی تماس‌هایی برقرار کرده است.
گفتنی است این مربی ایتالیایی که سابقه هدایت میلان، یوونتوس، چلسی، پاری سن‌ژرمن و رئال مادرید را در کارنامه دارد و افتخارات بسیاری نیز از جمله سه بار قهرمانی چمپیونزلیگ کسب کرده است، اخیرا راجع به آینده‌اش گفته بود:" از ژانویه شروع به پیدا کردن یک تیم جدید خواهم کرد. تا چند هفته قبل کمی می‌ترسیدم که پیشنهاداتی ارائه شود و فقط مایل بودم استراحت کنم، اما الان کم‌کم آماده بازگشت به فوتبال می‌شوم."

منبع

نظرات 6 + ارسال نظر
googooli شنبه 2 آبان 1394 ساعت 02:37

مربی خوبیه. تو کارای دفاعی خیلی قویه. اگه پپ بره بنظرم گزینه بهتری نسبت به کارلتو ندارن

nariman-B.MUN شنبه 2 آبان 1394 ساعت 04:39

معلومه که خونسردو بیخیاله چون دلش با تیم نیست!

من فقط بایرنیم شنبه 2 آبان 1394 ساعت 10:38

فقط هکینگ. دلسوز المانی جدی با انگیزه بیاد ی نسل بعد بایرن تضمینه.سی ال هم میگیره مردا مردونه قول میدم.پپ نره بهتره. انجلوتی اصلا موافق نیسم.کجا بتون گفتم

من فقط بایرنیم شنبه 2 آبان 1394 ساعت 10:46

نریمان سرویس شدم بسکی گفتم ایتالیایی دلش برا المانی جماعت نمیسوزه.ی سال میادو میره هرچی شد شد.بازیکن سازم نیست

ارتش سرخ شنبه 2 آبان 1394 ساعت 13:22 http://http:/

کارلو اصلا خوب نیست کاش یا فن خال یا هیتسفیلد میومدن

من فقط بایرنیم شنبه 2 آبان 1394 ساعت 15:48

د اگه میمدن من محله را شام میدادم نمیان که این دوتا سالار مونیخی خدا نگهشون داره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد