وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بلاتر: هیچگاه از بکن‌باوئر پول نخواستم

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، رئیس فیفا با رد اظهارات رئیس فدراسیون فوتبال آلمان از خودش در برابر اتهامات وارده دفاع کرد.    
سپ بلاتر که بعد از هفده سال تکیه بر کرسی ریاست فدراسیون جهانی فوتبال فیفا درحال حاضر از سمت خود معلق شده است، این روزها به اتهام فساد مالی و دریافت رشوه باید پاسخگوی سوالات بسیاری باشد.
او با رد اظهارات اخیر وولفگانگ نیرسباخ ،رئیس فدراسیون فوتبال آلمان، که او را متهم به زد و بند غیرقانونی با فرانتس بکن‌باوئر به منظور اعطای میزبانی جام جهانی 2006 به آلمان کرده، به روزنامه سوئیسی "شوایتز آم زونتاگ، گفت:" من هیچ زمانی از بکن‌باوئر تقاضای پول نکردم، هیچگاه در طول زندگی‌ام. از فدراسیون فوتبال آلمان هم همینطور. این صحبت‌ها صحت ندارد.
البته می‌دانم که او بعد از کنفرانس خبری پنج‌شنبه چقدر تحت فشار است، ولی بقول شبکه یک تلویزیون دولتی‌شان اگرچه نیرسباخ می‌خواست از طریق مطرح کردن این اتهام در واقع خودش را تبرئه کند، اما احتمالا یک گل به خودی زد."
گفتنی است نیرسباخ اخیرا به اشاره به اینکه به خاطر آورده سال 2002 بکن‌بائر در زوریخ قرار ملاقاتی با سپ بلاتر ترتیب داده، ادعا کرده است در این ملاقات بکن‌باوئر قول می‌دهد که برای رسیدن میزبانی جام جهانی 2006 به آلمان حاضر است به وسیله روبرت لوئی درایفوس ،رئیس وقت آدیداس، مبلغ 6.7 میلیون یورو به فیفا بپردازد. بلاتر در واکنش به این ادعا تاکید کرد:" من درگیر این ماجرا نبودم و چنین چیزی را اصلا به خاطر نمی‌آورم."

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
b دوشنبه 4 آبان 1394 ساعت 19:11

وا چرا سال 2002؟ما میزبانی را سال دوهزار گرفتیم!!!!اون خره را اومده درستش کنه بدترش کرده.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد