وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

گلزن آلمان درفینال جام جهانی به تهران آمد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، پل برایتنر ستاره سابق تیم ملی آلمان برای فعالیت های تجاری وارد تهران شد.    
پل برایتنر ستاره سابق دهه ٧٠ و اوایل دهه ٨٠ تیم ملی آلمان برای فعالیت های تجاری به تهران آمده است.او که در فینال جام جهانی ١٩٨٢ تک گل ژرمن ها را برابر ایتالیایی ها به ثمر رساند ، همراه با وزیر اقتصاد ایالت بایر به تهران آمده است.

او که برای فوتبالدوستان ایرانی که دهه چهارم و پنجم زندگی خود را می گذرانند چهره خاطره انگیزی است.نکته جالب این است که او در اماکنی که حاضر شده توسط این فوتبالدوستان شناسایی شده و برخورد گرمی با او صورت گرفته است.

منبع

نظرات 4 + ارسال نظر
Wüs╬enfuchs دوشنبه 11 آبان 1394 ساعت 15:55

البته پنالتی گل مساوی آلمان درفینال جام جهانی1974 روهم زده!... و بقول یکی از هم تیمی ها تو تیم ملی از اون قماربازهای هفت خط ... چه بسا بازیکنای جوون که تا دیروقت تو بازی , با باختهای سنگین و چشمان اشکبار میرفتن بخوابن!

googooli دوشنبه 11 آبان 1394 ساعت 17:44

امشب میاد برنامه 90. میتونه جالب باشه

پارسا مونیخ دوشنبه 11 آبان 1394 ساعت 19:57

واقعا میاد 90 ?

Führer دوشنبه 11 آبان 1394 ساعت 21:21

درود بر پل برایتنر..ایشون گل برتری مقابل هلند رو هم در فینال 74 به ثمر رسوند..چهره بیاد ماندنی و متعصب تیم ملی آلمان و بایرن مونیخ بوده و همیشه در ذهنها موندگاره..اگر بدونم کدوم هتل اقامت دارن حتمآ میرم ایشون رو میبینم و به رسم یادبود هدیه ای به ایشون میدم...درود بر ایشون و بازیکنانی از این جنس...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد