وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

درخشش گومز در ترکیه و بازگشت به تیم ملی آلمان

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مهاجم مطرح آلمانی با درخشش در فوتبال ترکیه توانست بار دیگر مجوز حضور در تیم ملی کشورش را کسب کند.  
به گزارش رویترز از برلین ، ماریو گومز در فهرست جدید تیم ملی آلمان برای دو دیدار دوستانه با تیم های فرانسه و هلند به اردو دعوت شد.این برای اولین بار پس از گذشت بیش از یک سال یعنی از سپتامبر 2014 است که گومز به اردو دعوت می شود.
مهاجم تیم بشیکتاش ترکیه که قبلا در 60 بازی ملی 25 بار گلزنی کرده است در فصل 15 - 2013 به علت مصدومیت جایگاه خود در فیورنتینا و تیم ملی آلمان را از دست داد و به همین دلیل نتوانست در قهرمانی جام جهانی 2014 سهیم شود.
یواخیم لو سرمربی تیم آلمان گفت :« وقتی ماریو آماده باشد ، در تیم فیکس می شود و آهنگ بازی و اعتماد او در این شرایط برای هر تیمی ارزشمند است.اکنون چنین شرایطی دوباره فراهم شده است و ماریو بازهم قدرت گلزنی خود را در ترکیه و لیگ اروپا بازپس گرفته و اعتماد به نفس خود را بازیافته است.»
گومز در تابستان به بشیکتاش پیوست و این مهاجم 30 ساله که سابقه بازی در بایرن مونیخ را دارد ، در 10 بازی لیگ برتر ترکیه 8 بار گلزنی کرد که یکی از این گل ها هفته قبل و در حضور لو در جایگاه تماشاگران به ثمر رسید.
لو افزود:« او بار دیگر بخت این را یافته تا کیفیت خود را نشان دهد و این در خط حمله برای تیم آلمان یک مزیت مهم است.»
تیم ملی آلمان در ماه های گذشته با مشکل گلزنی مواجه بوده است ولی با وجود این توانست به یورو 2016 صعود کند و بر خلاف گذشته لو در برخی بازی ها ناچار شد از هافبک های هجومی مانند توماس مولر و ماریو گوتزه در پست حمله استفاده کند.
تیم ملی آلمان 13 نوامبر در پاریس با تیم ملی فرانسه و سپس 4 روز بعد در آلمان با تیم ملی هلند روبرو خواهد شد.
لو افزود:«اکنون آغاز دوره آماده سازی تیم ما برای مسابقه جام ملت های اروپا در فرانسه است.بنابراین از فرصت خود برای محک موارد مختلف استفاده خواهیم کرد.»
لو در فهرست جدید خود همچنین از لروی سانه بازیکن 19 ساله و مستعد تیم شالکه که این فصل 4 گل در بوندسلیگا به ثمر رسانده است دعوت کرد و همچنین تام کوین تراپ دروازه بان پاری سن ژرمن را در فهرست خود گنجاند.

منبع

نظرات 8 + ارسال نظر
حامد شنبه 16 آبان 1394 ساعت 21:36

خیلى خوشحال شدم که دوباره به تیم ملى دعوت شد,با اون قد و هیکلش میتونه تو ضربات سر مفید باشه.چه تیمى بشه تو خط حمله: مولر,رویس,پودولسکى,شورله,گومز,گوتزه,

جلال(نءو نازی) شنبه 16 آبان 1394 ساعت 23:50

هم سوپر ماریو ،هم پرنس پولدی و هم مارکو مارین تو ترابوزان اسپور دا رن خیلی خوب بازی میکنن ...
من همیشه ماریو گومز رو دوس داشتم و برای رفتنش از بایرن خیلی خیلی هنوزم ناراحتم..

Wüs╬enfuchs یکشنبه 17 آبان 1394 ساعت 01:04

امیدواریم باتجربه تر شده باشه ... البته حساسیتی به اینکه یه رگ اسپانیایی داشت و بعد گل نمایش گاوبازی اجرا میکرد نداشتم , اگه فقط ثلث فرصتها رو گل میکرد!
وقتی تیم به گل نیاز داشت واقعا" هوادارها رو تا مرز فروپاشی عصبی پیش میبرد... ولی یادش بخیر 2012بازی بارئال قولنج په په رو حسابی گرفت !

محمد یکشنبه 17 آبان 1394 ساعت 11:05

توی این چند سال واقعا تو جاهای حساس هیچ وقت برامون گل نزده نه تو تیم ملی نه تو بایرن

امیدوارم اگه دوباره می یاد حداقل یه عملکرد قابل قبولی داشته باشه

:::::::::: یکشنبه 17 آبان 1394 ساعت 12:08

تو بازی با تیمهای کوچک یا وقتی گل میخوایم گومز بدرد میخوره و میتوه سبک بازی تیمو هجومی کنه. سانه هم خیلی بازیکن خوبیه کاش بیارن بگیره اینو اما نه برای نیمکت

issa یکشنبه 17 آبان 1394 ساعت 15:30

گومز به درد المان نمیخوره

نوید یکشنبه 17 آبان 1394 ساعت 21:27

همین گومز باعث میشه ما قهرمان یورو بشیم واقعا خوشحالم همیشه لیاقت گومز رو بیشتر از اینها میدونستم بلاخره وقتشه خودشو یه بار دیگه کنه

b یکشنبه 17 آبان 1394 ساعت 23:26

وای خدا به داد اعصابمون برسه!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد