وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

حمایت رومنیگه از بکن باوئر در مقابل اتهامات

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، نایب رئیس بایرن مونیخ به رفتار فدراسیون فوتبال آلمان با فرانس بکن‌باوئر انتقاد کرد.   

 
کارل هاینس رومنیگه در واکنش به هیاهوی بپا شده علیه فرانس بکن‌باوئر درپی افشای زوایای پنهان ماجرای دریافت میزبانی جام جهانی 2006 با دفاع از دوست دیرینه‌اش گفت:" وقتی دوستت در تنگنا قرار می‌گیرد، باید یاری‌اش کنی. من می‌فهمم که فدراسیون بسیار پیگیر است تا کل ماجرا روشن شود اما دلم می‌خواست در این میان رفتار منصفانه‌تری با فرانتس می‌شد، چرا که معتقدم همین فدراسیون هم دین زیادی به گردن او دارد."
رومنیگه با اشاره به استعفای نیرسباخ از ریاست فدراسیون و سپرده شدن سمت او مشترکا به راینارد رائوبال و هربرت کوخ گفت:" من از ریاست مشترک خوشم نمی‌آید. ما یک بار بین سال‌های 2004 تا 2006 آن را تجربه کردیم و این اشتباه نمی‌بایست یکبار دیگر تکرار شود. من بودم توصیه می‌کردم دکتر رائوبال رئیس شود."

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
بارون سرخ جمعه 22 آبان 1394 ساعت 08:08

جمع کنید کاسه کوزتونا گند زدید .گند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد