وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

گواردیولا خواهان جذب پاستوره

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، اگرچه خط میانی بایرن بی‌نقص به نظر می‌رسد، با این حال رسانه‌های فرانسوی از علاقه پپ گواردیولا به جذب هافبک آرژانتینی پی اس جی خبر دادند.   

 
روزنامه فرانسوی "لو پاریزین" نوشت خاویر پاستوره زیر ذره‌بین کادر فنی بایرن قرار دارد. این هافبک 26 ساله آرژانتینی که در پاریس سن ژرمن توپ می‌زند، در این تیم جایگاه ثابتی ندارد و اخیرا هم با ابراز نارضایتی از این وضعیت اذعان کرده بود:" ناگهان به یک بازیکن ذخیره تبدیل شدم؛ بدون اینکه بدانم چرا."
گفتنی است علاوه بر بایرن، چلسی هم به جذب این بازیکن که ارزشش بالغ بر 25 میلیون یورو برآورد شده علاقه‌مند است.

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
محمد چهارشنبه 4 آذر 1394 ساعت 09:39

تکلیف موندن گواردیولا تو بایرن مشخص نیست پس چجوری گواردیولا خواهان جذب پاستورت

من فقط بایرنیم چهارشنبه 4 آذر 1394 ساعت 09:56

اقایون خداوکیلی کی بود گفتم من بزرگترین ارزوم برا بایرن اینه که بهترین بازیکن ارژانتین بیاد تو بایرن که البته خیلیها موافقم بودن حتی خیلی کارشناسا با من هم عقیده ان که پاستوره بهترین بازیکن ارژانتینه و خیلی به درد بایرن میخوره قابلیت بازی تو پستا مختلف وخلاصه من این پیش بینیا کردم اگه یادتون باشه .پاستوره فوق العاده هست اگه پپ اینو بیاره بایرن واقعا لطف بزرگی به بایرن کردهخیلی بزرگ ایشالا اومدنش رو جشن بگیریم.اونوقت خداوکیل هری کین یا پوگبا بهترن با قیمت بسیار بالا یا پاستوره با بیستو پنج میلیون.قیمتشم برا بایرن عالیه ایشالا بیاد ایشالا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد