وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ماگات: گواردیولا قدرتمندترین مربی بایرن است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مربی سابق بایرن معتقد است گواردیولا تاثیرگذارترین شخصیت را بین مسئولان حال حاضر بایرن مونیخ دارد.    
طی ماه‌های اخیر درمورد وضعیت پپ گواردیولا بحث بسیاری صورت گرفته است. فلیکس ماگات معتقد است این مربی اسپانیایی، قدرتمندترین رهبری است که تا کنون سکان هدایت بایرن را در دست داشته است. این پیشکسوت 66 ساله با اشاره به اینکه غیبت اولی هوینس نقش تعیین‌کننده‌ای در رسیدن گواردیولا به این مقام داشته، به "فرانکفورتر آلگماینه سایتونگ" گفت:" گواردیولا موفق شده در بدنه باشگاه جایگاه بسیار بالایی برای خود دست و پا کند که این مسئله در حال حاضر خود را در بازی‌های این تیم نشان می‌دهد. قدرت او بیش از هر کسی است که تا کنون بایرن را مربیگری کرده است. به نظر من تنها دلیل ایجاد این وضعیت غیاب اولی هوینس بود." ماگات درمورد عدم تمایل گواردیولا به روشن کردن موضوع تمدید یا عدم تمدید قراردادش هم گفت:" این نشان می‌دهد او چه اهرم قدرتی در اختیار دارد که می‌تواند همه را معطل خودش کند. اگر هوینس بود شاهده چنین شرایطی نمی‌بودیم؛ او به هیچ مربی‌ای چنین قدرتی نمی‌داد و تنها در صورتی یک مربی را برای تیمش می‌پذیرفت که خودش دایره اختیاراتش را معین کند."
این مربی که بیش از یک سال است هیچ تیمی ندارد با اشاره به تجربه کاری دو و نیم ساله‌اش در مجموعه بایرن و زیر نظر هوینس افزود:" کار کردن با چنین رئیسی آسان نبود. وقتی چنین قدرتی از یک مربی گرفته شود، بازیکنان فورا متوجه می‌شوند. این دقیقا کاری بود که هوینس می‌کرد؛ او بازیکنان را به دفتر خودش می‌خواند و حتی اشک آنها را درمی‌آورد. مثلا به آنها می‌گفت به مربی می‌گویم با تو چه کار کند، که این حرف البته نقطه ضعفی برای یک مربی محسوب می‌شود. به نظر من موقعیت مربیان طی سی سال اخیر بطور سیستماتیک ضعیف و ضعیف‌تر شده است مگر در باشگاه‌هایی که بقدر کافی قوی هستند که به مربیانشان قدرت و آزادی عمل بدهند مثل دورتموند، ماینس یا آگسبورگ."

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
جناب خان پنج‌شنبه 26 آذر 1394 ساعت 11:07

درود بر اولی هوینس کبیر..اگر بود پر و بال پپ رو میچید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد