وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

گفتگوی مفصل اولاف تون: گواردیولا می تواند حتی از نویر یک وینگر بسازد!

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، هافبک سال های نه چندان دور بایرن مونیخ به شکلی خاص از عملکرد پپ گواردیولا و تحول در نحوه بازی بازیکنان تمجید کرده است.  

بایرن مونیخ روز یکشنبه رسما اعلام کرد، که پپ گواردیولا در پایان فصل از این باشگاه جدا خواهد شد و کارلو آنچلوتی هدایت این تیم را به عهده خواهد گرفت. به نقل از FourFourTwo اولاف تون هافبک سابق باواریایی ها لب به تمجید از عملکر گواردیولا در این مدت در بایرن مونیخ گشوده و به صحبت در مورد کارلو آنچلوتی پرداخته است.

اولاف تون در گفتگویی اختصاصی با Omnisport چنین گفت:

“جانشینی بازیکنانی مانند فرانک ریبری و آرین روبن، با بازیکنانی مثل داگلاس کوستا و کینگزلی کومان کاری خارق العاده بود. ژروم بواتنگ در دوران موربیگری گواردیولا پیشرفت فوق العاده ای داشت. گسترده شدن محدوده بازی فیلیپ لام، به طوری که او هم اکنون می تواند به عنوان بال راست بازی کند، و همچنین بازی رافینیا به عنوان دفاع چپ را می توان یک انقلاب توضیف کرد. چیزی که شاید هیچوقت فکرش را نمی کردیم. اوج این تحول می تواند تبدیل شدن مانوئل نویر به یک وینگر باشد! چنین چیزی توسط پپ گواردیولا غیر ممکن نیست!
 

در ادامه تون همکاری بایرن مونیخ با کارلو آنچلوتی را مثبت ارزیابی کرده است:

“شکی در موفقیت انچلوتی در آلیانتس آرنا ندارم. بایرن مونیخ بهترین مربی ممکن را انتخاب کرده و درست ترین کار را انجام داده است. بایرن مونیخ رو به افول نخواهد رفت. بلکه شاهد استایلی جدید از مربیگیری با آنچلوتی خواهیم بود، و او با این سبک نیز بایرن مونیخ را به موفقیت خواهد رساند.
 

“ادامه دادن راه  گواردیولا کار راحتی نیست. پپ گواردیولا تیمی را از یوپ هاینکس تحویل گرفت که موفق به کسب سه گانه شد و از هر نظر کامل بود. او این تیم را حتی بهتر  از قبل کرد، با اینکه نتوانست به موفقیت های زمان هاینکس دست پیدا کند.
 

از اولاف تون پیرامون آینده احتمالی پپ گواردیولا پرسیده شد:

“گواردیولا کسی است که به عقیده او، حضور در یک باشگاه به مدت سه سال کافیست. او همواره به خود می گوید: می خواهم به نقاط مختلف دنیا بروم و عناوین مختلف را کسب کنم. اما به عقیده من او به چنین چیزی نیاز ندارد. او می توانست 10 الی 15 سال در بایرن مونیخ بماند، زبان آلمانی خود را بهبود بخشد و عناوین مختلف را درو کند. اما طرز تفکر و برنامه او برای زندگی اینگونه نیست و باید این را پذیرفت. به همین دلیل من برای او هر کجا که خواهد رفت، اعم از انگلستان آرزوی موفقیت می کنم. به نظر من مقصد بعدی او منچستر سیتی یا منچستر یونایتد خواهد بود.
 

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
جلال دوشنبه 30 آذر 1394 ساعت 14:10

درست گفته اولاف تون...حتی میتونه از ویدال بزرگ یه هیچ کاره و از گوتزه بزرگترین استعداد آلمان یه نیمکت نشین و یه بازیکن معمولی بساازه

پوریا دوشنبه 30 آذر 1394 ساعت 14:46

بیشتر کردن محدوده بازی لام با 50 درصد بهره خیلی کارخوبیه؟
از بین بردن اعتماد به نفس خط دفاعی بایرن کار خوبی بود.
مربی ای که تو اوج گورشو گم میکنه میره کاملا غیره حرفه ایه.
بواتنگ پیشرفتش پاسای طولی خوب بوده دیگه اونم بخاطر حضور الونسو بوده نه پپ.
در کل تو بارسا هم بازیکنا بازیشو درمیاوردن تو بایرنم بازیکناش فقط فرقش این بود که تو این دوره هرچی اکتشافات و ایده داشت رو بایرن پیاده کرد بایرن کبیر شده بود ازمایشگاه ی اسپانیایی که تازه به دوران رسیدن. انتقاد زیاده ایشالا که 3گانه ببریم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد