وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

سامر: آنچلوتی همانی بود که می‌خواستیم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مدیر ورزشی بایرن با تحسین آنچلوتی از آمدن او به آلیانس آرنا استقبال کرد.   

 
روز گذشته خبری که محافل ورزشی آلمانی ماه‌ها منتظر شنیدنش بودند از سوی هیئت رئیسه باشگاه بایرن مونیخ اعلام شد. پپ گواردیولا با پایان قراردادش در تابستان 2016 کادر فنی این تیم باواریایی را ترک و جای خود را به کارلو آنچلوتی خواهد داد.
ماتیاس سامر ،مدیر ورزشی باشگاه بایرن، در گفتگو با شبکه تلویزیونی "اسکای" در باره این تحولات اظهار داشت:" آنچلوتی دقیقا همانی بود که برای مربیگری می‌خواستیم. هیچ مربی دیگری جز او ذهنمان را مشغول نکرده بود."
او با اشاره به اینکه باواریایی‌ها آمادگی خداحافظی گواردیولا را داشتند، افزود:" باشگاه نیاز به برنامه ثابت دارد تا به نوعی امنیت ذهنی ایجاد شود. از نظر سیر زمانی این ماجرا خیلی عالی پیش رفت. ما وظیفه داریم در خدمت باشگاه باشیم و همیشه مهم است که برای احتمالات گوناگون آماده باشیم."
او درمورد سال 2013 که پپ را جانشین یوپ هاینکس کردند هم توضیح داد:" کیفیت کارش خیلی در انتخاب ما تاثیرگذار بود. سه سال پیش شرایط مشابهی با الان داشتیم. گزینه مورد نظرمان گواردیولا بود و من هیچ حرف و تحلیلی راجع به او را از دست نمی‌دادم. حالا هم به نمایندگی از باشگاه اعلام می‌کنم که تا تابستان مربی ما پپ گواردیولاست؛ برای حفظ احترام، بعد از رفتن او راجع به آنچلوتی صحبت خواهیم کرد."

منبع

نظرات 6 + ارسال نظر
جلال دوشنبه 30 آذر 1394 ساعت 16:09

شما هم خسته شده بودید از بایرن یکنواخت...

ناشناس دوشنبه 30 آذر 1394 ساعت 18:09

تبریک به بایرن بابت یک انتخاب هوشمندانه و یه خسته نباشید به گواردیولا
توی این معامله قطعا گواردیولا ضرر کرد که تمدید نکرد چون هیچ تیمی تو دنیا بایرن نمیشه بایرن نیاز به یک مربی بزرگ داشت که بتونه سالهای سال ازش استفاده کنه گواردیولا در صورت تمدید هم خیلی زود رفتنی بود
ولی انجلوتی یک مربی بزرگ و امتحان پس دادس که سبکش به فوتبال آلمان و بایرن میخوره، فکر میکنم و امیدوارم روزهای خوبی در انتظار بایرن باشه
برای هر دوشون آرزوی موفقیت دارم، البته هر دوشون با بایرن
هیچ نامی بالاتر از بایرن نیست، زنده باد بایرن

جلال دوشنبه 30 آذر 1394 ساعت 21:14

درود بر افتاب پرستها که هر رور به یه رنگ در میان،و درود به حزب باد و درخت بید...

ناشناس دوشنبه 30 آذر 1394 ساعت 21:35

فرق امثال تو با امثال من اینه که امثال تو یه مشت ریالی هستین که با گواردیولا اومدین تو این سایت اراجیف میگید و میرید حتما فردا هم میرید تو سایت سیتی و اعصاب اونا رو خط خطی میکنین
ولی امثال من اینجاییم جایی که بهش تعلق داریم جایی که توش شخص کمترین اهمیت رو داره
مثل اینکه بد متوجه شدی آقای متوهم، اولا برای امثال من هر کسی مربی تیم باشه با ارزشه فرقیم نمیکنه کی باشه، هیچ‌وقت بی دلیل باهاش دشمنی نمیکنیم
دوما هنوز گواردیولا مربی بایرنه و برای من قابل احترامه بعدش هر جایی بره برای من پشیزی ارزش نداره
سوما شما هم اینقدر الکی توهم نزن چون احساس میکنم از وقتی گواردیولا گفته تمدید نمیکنه احساس میکنی شدی مدیرعامل بایرن و مدیر این سایت حس ریاست بهت دست داده تو همه خبرا کامنت میذاری، هنوز که اتفاقی نیفتاده یه مربی قرارداد سه ساله داشته حاضر نشده تمدید کنه
همین

جلال سه‌شنبه 1 دی 1394 ساعت 01:46

حرفهای خودمو تحویلم نده عزیز...ببین تو کامنتات چقدر از کلمات من اسفاده میکنی؟اینا تاثیراتی هستش که روی مخاطب میزارم

جلال سه‌شنبه 1 دی 1394 ساعت 01:49

یه حرف جدید بزن،یه چی از خودت بگو،نه اینکه حرف این روزنامه و اون سایت و اون هوادار رو کپی پیست نکن لطفا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد