وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

توصیه‌ ماگات ‌به ‌بایرن: هوملس‌ را جانشین ‌بواتنگ ‌کنید

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، در پی مصدومیت شدید جروم بواتنگ، فیلیکس ماگات پیشنهاد عجیبی به بایرنی‌ها ارائه کرد.    
جروم بواتنگ که یکی از کلیدی‌ترین ارکان خط دفاعی بایرن مونیخ به شمار  می‌آمد، جمعه شب در دیدار مقابل هامبورگ به سختی مصدوم شد و به نظر می‌رسد دست کم سه ماه باید از میادین دور باشد.
این مدافع 27 ساله چنانچه به روند معالجه هم آنطور که باید جواب ندهد، حتی احتمالش هست که ادامه فصل را بطور کامل از دست بدهد. حال علی‌رغم اینکه تیمی مثل بایرن کادر پرتعداد و سنگین‌وزنی دراختیار دارد و مهره‌هایش جزو بهترین‌های جهان هستند، این نگرانی در کادر فنی این تیم به وجود آمده که چه کسی را جایگزین بواتنگ کنند که غیبت او دیگر احساس نشود؟ هولگر باداشتوبر که بعد از پشت سر گذاشتن مصدومیتش تا امروز تنها سه بار توانسته در ترکیب قرار بگیرد و برای رسیدن به فرم ایده‌آل خود هنوز به زمان نیاز دارد. مهدی بن‌عطیه هم وضعیت بهتری ندارد و خاوی مارتینز هم به دلیل مصدومیت فوق‌العاده خطرناکش در فصل قبل هنوز کمی دست به عصاست.
با نزدیک شدن به پایان زمان نقل و انتقالات زمستانی فلیکس ماگات ،سرمربی پیشین بایرن و کارشناس فعلی فوتبال، در گفتگو با شبکه تلویزیونی "اشپورت وان" پیشنهاد کرد باواریایی‌ها تا دیر نشده برای جذب یک مدافع میانی از همین بوندسلیگا وارد عمل شوند. مورد پیشنهادی ماگات کسی نبود جز متس هوملس، کاپیتان بروسیا دورتموند!
این در حالی است که هوملس زمانی در باشگاه بایرن نادیده گرفته شده بود و به همین دلیل راهی دورتموند شد و بعید است حتی در صورت مدیران دورتموند، خود او تمایلی برای بازگشت به آلیانس آرنا داشته باشد.

منبع

نظرات 9 + ارسال نظر
Navid Bayern Lover دوشنبه 5 بهمن 1394 ساعت 14:25

اونوقت بواتنگ برگرده کجا بازی کنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟الان مارتینز و بادشتوبر و آلابا رو داره بایرن یه ده روز دیگ هم بن عطیه میاد اون موقع

رضا المانی دوشنبه 5 بهمن 1394 ساعت 14:44

بایرن باید بادشتوبر رو بده به دورتموند و هوملس رو بگیره چن میلیون هم سر بده خدایی بادشتویر در حد بایرن نیست

بهمن دوشنبه 5 بهمن 1394 ساعت 16:02

رضا درست میگه

German دوشنبه 5 بهمن 1394 ساعت 17:03

به نظر من بادشتوبر خیلی مدافع خوبیه و پتانسیل بالایی داره تو بازی با هامبورگ خیلی قشنگ دفاع رو جمع میکرد . اگر مصدوم نشه دفاع مستحکمیه ...... تنها اشتباهی که ازش یادمه تو یورو ۲۰۱۲ در بازی با ایتالیا بود .......البته درسته که اون یک اشتباه بزرگ بود اما هر کسی ممکنه اشتباه کنه و اون موقع خیلی بی تجربه تر هم بود


به هر حال امیدوارم یووه رو مثل سه سال پیش شکست بدیم

جلال دوشنبه 5 بهمن 1394 ساعت 17:59

بادشتوبر انقد مدافع خوبیه که به محض پشت سر گذاشتن هر مصدومیتی سریعا به ترکیب بر میگرده،پس اون حتما مدافع خیلی خوبیه که همه ازش استفاده میکنن .ونگال،هاینکس،پپ،هر سه تاشون بهش اعتقاد داشتند و این نشون دهنده اینه که اون یه مدافع بسیار عالیست

محمد دوشنبه 5 بهمن 1394 ساعت 18:59

بادشتوبر مدافع خوبیه وبهش میشه اعتماد کرد

محمد مشهد دوشنبه 5 بهمن 1394 ساعت 21:02

خواهشا اسم هوملس نیارید که باز میاد جبهه میگیره آبروی بایرن میبره چون اصلا دلش با بایرن نیس

scorpions سه‌شنبه 6 بهمن 1394 ساعت 09:43

اینم انگار تو باغ نیست!!!! هوملس با بایرن دشمنه بره تراکتور سازی اما پاشو بایرن نمیذاره
متاسفانه بازیکنی بود که بایرن پرورش داد ولی نمیدونم چرا با بایرن انقدر بد شده

Führer سه‌شنبه 6 بهمن 1394 ساعت 15:44

متس هوملز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد