وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

آلونسو: کیمیچ همانند ماسکرانو است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، آلونسو معتقد است که یوشوا کیمیچ می تواند همانند خاویر ماسکرانو در بارسلونا، به عنصر مهمی برای تیمش در بایرن مونیخ مبدل شود.  

به گزارش FourFourTwo، ژابی آلونسو معتقد است که یوشوا کیمیچ می تواند همانند هم تیمی اسبق وی در لیورپول، به شخصیت مهمی برای تیمش تبدیل شود. ژابی آلونسو و خاویر ماسکرانو زوجی طلایی در لیورپول محسوب می شدند، اما ماسکرانو در سال ۲۰۱۰ راهی نیوکمپ شد تا مسیر این دو از یکدیگر جدا شود.

کیمیچ اخیرا در پی مصدومیت ژروم بواتنگ، خاوی مارتینز و هولگر بداشتوبر در خط دفاعی بایرن مونیخ انجام وظیفه کرده است. حال آلونسو معتقد است که این جوان ۲۱ ساله همانند هم تیمی اسبقش در آنفیلد، توانایی تطبیق خود با پست جدیدش را دارد.

“من فکر می کنم کیمیچ کمی شبیه ماسکرانوست. آن ها بازیکنانی از یک جنس هستند. او تا کنون در خط دفاعی خوب ظاهر شده است. کیمیش و آلابا در قلب خط دفاعی خوب بوده اند. آن ها خوب بوده اند و گمان می کنم باید به این فرم ادامه دهند. آیا من هم می توانم در خط دفاعی بازی کنم؟ من فقط برای به میدان رفتن در خط میانی تمرین کرده ام.
 

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
عکس خنده دار پنج‌شنبه 29 بهمن 1394 ساعت 23:30 http://khabis.ir

عشق است بایرن

سامی بایرن جمعه 30 بهمن 1394 ساعت 02:10

کیمیچ خیلی خوبه ولی نه در پست دفاع ,چون قدش زیاد بلند نیست و روی ضربات سر ضعیفه ,اگه مانژوکیچ برسه به یه دفاع بلند قدتر احتیاج داریم ,اگه بن عطیه نرسید به نظرم بهتره آلونسو رو بذاره دفاع و ویدال رو بذاره جای آلونسو هافبک دفاعی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد