وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

پوگبا: در مقابل بایرن چیزی برای از دست دادن نداریم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، ستاره جوان تیم یوونتوس در آستانه دیدار حساس تیمش برابر بایرن مونیخ درباره تقابل با دوست صمیمی اش اظهارنظر کرد. 

 

به گزارش FourFourTwo، پل پوگبا ستاره تیم ملی فرانسه و باشگاه یوونتوس که همراه با آندره آ پیرلو و آرتورو ویدال خط میانی مستحکمی در تورین تشکیل داده بودند، در آستانه دیدار حساس تیمش برابر بایرن مونیخ در مرحله یک هشتم نهایی چمپیونزلیگ از هم بازی شیلیایی سابقش تمجید کرد.

پوگبا در این باره گفت:

“همه ما درباره کیفیت آرتورو آگاهی کاملی داریم. او علاوه بر تحرک بالا و دوندگی زیاد توانایی گلزنی در هر لحظه از بازی را نیز دارد. آرتورو بسیار با تکنیک و تمام کننده بسیار قابلی است. در کل می توان گفت که او یک بازیکن کامل است و همه نیز به این واقعیت اشراف دارند. ما در تمرینات برای مهار کردن او و دیگر بازیکنان بایرن مونیخ کار کرده ایم. ما او را می شناسیم و می دانیم که باید برای متوقف کردن او باید به تکل زدن متوسل شویم البته این تکل ها نباید زیاد خشن باشند! امیدوارم بتوانیم در مقابل تیم دوست خوبم پیروز شویم. 
 

پوگبا درباره خاطراتش از دیدار گذشته دو تیم در سال ۲۰۱۳ نیز گفت:

“من در بازی رفت  از روی نیمکت بازی را تماشا می کردم.  درآن مقطع بایرن مونیخ واقعا تیم خوبی بود و چمپیونز لیگ را نیز فتح کرد. آنها تیم بسیار سازماندهی شده ای بودند و در خط حمله نیز بازیکنان فرصت طلبی را در اختیار داشتند.
 

وی درباره تقابل با بایرن مونیخ نیز گفت:

“آنها تیم فوق العاده ای هستند و بازیکنان باکیفیتی در ترکیب بایرن حضور دارند که در هر لحظه توانایی تغییر شرایط بازی را دارند اما ما یوونتوس هستیم و در باشگاه فوق العاده ای حضور داریم. هیچ کس ما را پیروز این دیدار نمی داند و این نکته یک امتیاز برای ما محسوب می شود. ما چیزی برای از دست دادن نداریم.
 

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
seedosi دوشنبه 3 اسفند 1394 ساعت 20:45

چرا شرتتو سفت بچسب

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد