وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

تاسکی: دوست دارم برای مدتی طولانی در بایرن مونیخ باشم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مدافعی که به عنوان یار قرضی به بایرن آمد، علاقمند است بیشتر از نیم فصل نزد باواریایی‌ها بماند. 

 

سردار تاسکی در آخرین ساعات موعد نقل و انتقالات زمستانی در پایان ماه ژانویه به عضویت بایرن مونیخ درآمد. وی که آخرین بازی خود را برای تیم ملی فوتبال آلمان در سال 2010 انجام داده، با توجه به کمبود شدید مونیخی‌ها در پست دفاع مرکزی و مصدومیت بزرگانی همچون بواتنگ، مارتینز و باداشتوبر برای نیم فصل از تیم اسپارتاک مسکو قرض گرفته شد.

این مدافع که هنوز به آمادگی و هماهنگی مطلوب نرسیده، در گفت‌وگویی با کیکر اظهارداشت: قراردادم در اینجا تا پایان فصل است.اما دلم می‌خواهد برای مدتی طولانی در بایرن بمانم. به اینجا نیامدم که بازیکنی برای چند هفته باشم و بعد بروم. 

وی که تا پایان فصل برای متقاعد کردن مسئولان مونیخی حدود 3 ماه فرصت دارد، افزود: زمانی که به بایرن آمدم، تنها چند روز بود که تمرینات سبک را آغاز کردم. چون فصل استراحت در روسیه وجود داشت و ما تازه به تمرینات اضافه شدیم. از این جهت به هیچ‌وجه در آمادگی مطلوب نبودم و هنوز هم به حد لازم نرسیده‌ام. فکر می‌کنم، 3، 4 هفته دیگر در اوج آمادگی قرارگیرم.

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
FATI❤FBM❤SS چهارشنبه 5 اسفند 1394 ساعت 14:08 http://Gravater.com

یوونتوس برا بازی برگشت خودتو آماده کن گریه نیفتی آبروت جلو طرفدارات بره

رضا المانی چهارشنبه 5 اسفند 1394 ساعت 14:27

بهترین تیم تاریخ بایرن شهر مونیخ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد