وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

کاپیتان تورینو: امیدوارم بایرن مونیخ، یوونتوس را حذف کند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، کامیل گلیک، مدافع مستحکم تورینو، امیدوار است که تیم محبوب دوران کودکی اش، یوونتوس را شکست دهد.  

یوونتوس و بایرن مونیخ در دور رفت مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان اروپا به تساوی 2-2 در تورین دست یافتند. کامیل گلیک، کاپیتان لهستانی تورینو در این باره با رسانه لهستانی Przeglad Sportowy گفتگوی جالبی کرد:

“از وقتی که یک کودک بودم طرفدار بایرن مونیخ هستم و امیدوارم بتوانند یوونتوس را حذف کنند. پدر من در آلمان کار می کرد و وقتی به خانه می آمد، برای من هدایایی کوچک می آورد که معمولا پیراهن بایرن مونیخ یا وسایل مربوط به این تیم بودند و من خوشحال می شدم. روبرت لواندوفسکی در تورین شب سختی سپری کرد و در مونیخ نیز وضعیتش همین طور خواهد بود زیرا بونوچی و بارتزالی مدافعانی مستحکم هستند.
 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد