وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

دانته: بایرن مونیخ به زندگی من شکل داد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، در آستانه رویارویی گرگ‌ها و مردان باواریا، دانته مدافع وولفسبوگ از روزهای خوبش در مونیخ می‌گوید. 

 

در آستانه جدال حساس گرگ‌ها در مقابل باواریایی‌ها، مدافع سابق بایرن مونیخ می‌گوید زندگی‌اش در مونیخ شکل گرفته شد. دانته در مصاحبه خود با TZ اذعان داشت که برای رویارویی با هم‌تیمی‌های خود هیجان زده است و از ترک آلیانز آرنا پشیمان نیست.

این مدافع برزیلی که در ماه آگوست از بایرن مونیخ به وولسبورگ منتقل شد، طی سه سال حضور در میان باواریایی‌ها 9 جام کسب کرد.

به گزارش FourFourTwo، گرگ‌ها در روز یکشنبه به امید کسب نتیجه خوب و به دست فراموشی سپردن خاطرات بازی رفت و 5 گل لوا در 9 دقیقه به میدان خواهند رفت.

زمانی که خبرنگار از دانته سوال کرد که این بازی برای تو معنی خاصی می‌دهد، مدافع گرگ‌ها پاسخ داد:

“بله خیلی زیاد! زمانی که در بایرن بودم، توانستم به هر آنچه رویایش را در سر داشتم برسم؛ همین دلیل کافی است تا همیشه احترام بسیار زیادی برای این باشگاه (بایرن مونیخ) قائل باشم.
 

مدافع برزیلی ادامه داد:

“من چیزهای بسیار خوبی در باواریا تجربه کردم. بازی‌های زیاد، عناوین زیاد و البته دوستی‌های صمیمی. بایرن باشگاهی است که زندگی من را شکل داد؛ اما شما همیشه باید در زندگی به جلو نگاه کنید. چیزی که اتفاق افتاده است، دیگر اتفاق افتاده است.
 

همچنین زمانی که خبرنگار از دانته درباره اینکه گفته بود «دوست دارم زندگی حرفه‌ای خود را در مونیخ به اتمام برسانم»، سوال پرسید. او جواب داد:

“زندگی همیشه این چیزی نیست که شما انتظارش را دارد. من چند سال در بایرن بازی کردم؛ اما دیگر آن دورابن تمام شده است و باید تصمیم درستی می‌گرفتم. اگر بخواهم مثال بزنم، باستین [شوان‌اشتایگر] هم بایرن را ترک کرد. اتفاقی هیچ کس نمی‌توانست آن را پیش بینی کند؛ اما همیشه اتفاقات غیر منتظره رخ می‌دهند. من در وولفسبورگ خوشحالم و می‌دانم باشگاه به من اعتماد دارد.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد