وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

پائولو سرجیو: کاستا می تواند از نیمار کشندگی را یاد بگیرد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، عضو سابق باشگاه بایرن معتقدست که داگلاس کاستا می تواند با مشاهده ی بازی نیمار،سطح خود را بالاتر هم ببرد. 

 

کاستا تابستان گذشته از شاختار به بایرن آمد و توانست خیلی زود در ترکیب مونیخی ها جایی برای خود دست و پا کند.

از همین رو پائولو سرجیو بازیکن سابق باواریایی ها اعتقاد دارد که کیفیت هموطنش می تواند حتی بیشتر از این باشد:" از نمایش داگلاس شگفت زده شدم.در شاختار،شرایط وی اینگونه نبود ولی اکنون،کاستا آن چیزی که برای موفقیت لازم است دارد :مهارت و تحرک.اگر این ها را با ذهنیتی قوی درآمیزید،می توانید خودتان را در آلمان جای بیاندازید.می دانستم که کاستا پیشنهادات زیادی دارد.ما با هم ملاقات هایی داشتیم و من به او نصیحت هایی کردم.به کاستا گفتم که کیفیتش را نشان بدهد. چیزی که کاستا کم دارد،غریزه ی کشندگی می باشد،که می تواند این را با مشاهده ی بازی های نیمار،بیاموزد."

منبع

نظرات 3 + ارسال نظر
یه بایرنی چهارشنبه 12 اسفند 1394 ساعت 16:33

با این که عاشق بایرن هستم اما نیمار را خیلی دوستش دارم واقعا تکنیکش فوق العادست .
امیدوارم که یه روز برای بایرن بازی کنه

شهرام چهارشنبه 12 اسفند 1394 ساعت 17:13

پایلو سرجیو منو یاد سه گل لذت بخش میندازه :
1. گلی که به بارتز تو الدترافورد زد تو سال 2001 و بازی رو یک هیچ بردیم.
2. گلی که به منچستر تو مونیخ دقیقه 88 زد و بازی یک یک مساوی شد.
3. گل با پشت پا به آیندهوون تو سال 2000 که تازه اومده بود مونیخ. خیلی قشنگ زد و دو یک بازی رو بردیم.
ایشالا کاستا بهتر از نیمار میشه.

رضا المانی چهارشنبه 12 اسفند 1394 ساعت 22:03

خدای غرور نیمار کاستا میتونه با استفاده از سلطان ریبری به بالاترین سطح ممکن برسه ریبری بهترین بال چب دهه ی اخیره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد