وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نظر باواریاییها پس از شکست برابر ماینتس

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، تیم فوتبال بایرن مونیخ دیشب در هفته بیست و چهارم بوندسلیگا برابر تیم فوتبال ماینتس تن به شکست داد. در ادامه نظر باواریاییها را درباره این دیدار می خوانید.   

 

پپ گواردیولا :

ابتدا به مارتین اشمیت، مربی ماینتس تبریک می‌گویم. به نظرم عملکرد ما به قدر کافی خوب بود. من هم ناراحت نیستم. هیچ تیمی 4 سال تمام و پشت سرهم برنده بوندسلیگا نشده است. مجبوریم در بازی‌های پایانی فصل بیشتر بجنگیم و دقیق‌تر به بازی بعدی بنگریم. این شکست یک زنگ خطر بود که کار به هیچ‌وجه راحت نیست. پس باید تا آخرین دقیقه تلاش کرد.

 

آرین روبن :

واکنش ما بسیار قوی بود. هنگامی که نتیجه 1 - 1 است باید به تلاش ادامه داد. ما نباید به آن ها اجازه می دادیم تا در ضد حملات به ما ضربه بزنند. اشتباهات فراوانی رخ داد که قابل پذیرش نیست. ما فرصت هایی داشتیم اما متاسفانه کافی نبود. پس از چند برد متوالی احتمال یک شکست وجود دارد اما بازهم این نتیجه شرم آور است.

 
روبرت لواندوفسکی :

مطمئن خواهم بود که روز شنبه بسیار بهتر و موثرتر بازی خواهیم کرد. همچنان امتیازات بیشتری از دورتموند داریم اما بازی پیش رو بسیار برای آینده مهم خواهد بود.
 

آرتورو ویدال :

هر بازی احساس بهتری پیدا می کنم اما بابت نتیجه ناراحتم. ضروری است که آخر هفته مقابل دورتموند بازنده نباشیم، باید ببریم تا یک گام دیگر به کسب عنوان نزدیک شویم. می دانیم که بردن لیگ بسیار سخت خواهد بود، چندین تیم بسیار خوب وجود دارند که مقابل ما بسیار دفاعی بازی می کنند. به خود اطمینان داریم که می توانیم در بازی های پیش رو پیروز شویم. کار سختی مقابل دورتموند داریم چرا که آن ها تیم بسیار خوبی دارند، خوب حمله می کنند و بسیار سریع هستند. بازی خوبی را روز شنبه خواهیم داشت.
   

کارل هاینس رومنیگه :

ماینتس خیلی خوب بازی کرد؛ در غیر این صورت ما نمیباختیم. با درنظر گرفتن اینکه ماینتس چگونه بازی کرد، نمی توان این باخت را بد شانسی بایرن نامید. ما مستحق این باخت بودیم. بعد از به تساوی کشاندن بازی، امیدوار بودیم بتوانیم بازهم گلزنی کنیم؛ اما روز خوبی نداشتیم. به اندازه کافی خوب کار نکردیم که نتیجه بازی را برگردانیم. پس از مدتی طولانی در یک بازی خانگی باختیم. شاید بعضی از ما در فکر بازی روز شنبه بودیم و بازی امروز به نظرمان آسان جلوه می کرد. اما بی دلیل نیست که ماینتس در رده پنجم ایستاده؛ آنها این فصل قوی هستند. امروز خیلی چیزها درست پیش نرفت.

 

مارتین اشمیت (سرمربی ماینتس) :

خیلی از اتفاقاتی که از قبل پیش‌بینی کرده بودیم رخ دادند. مهم این است که در بازی مقاوم ماندیم و ایستادگی کردیم. حالا خیلی خوشحالم. ما می‌دانستیم اینجا چطور می‌توانیم برنده شویم: با کار دفاعی خوب و ضدحملات هدفمند. در نیمه اول چهار ضدحمله داشتیم، در نیمه دوم هم دو تا. تصمیممان بر استفاده از این فرصت‌ها بود و امروز موفق به اجرای آن شدیم. ایمان همه چیز را ممکن می‌کند.

نظرات 8 + ارسال نظر
حمید پنج‌شنبه 13 اسفند 1394 ساعت 12:29

چرا اینطوری شد؟

امیر حسین پنج‌شنبه 13 اسفند 1394 ساعت 12:32

تورو خدا گواردیولا رو عوض کنید اخر کاری داره کم کاری میکنه.....

امیرحسین پنج‌شنبه 13 اسفند 1394 ساعت 12:34

گواردیولا!!!؟؟؟؟؟؟؟

جواد پنج‌شنبه 13 اسفند 1394 ساعت 14:39

شما چرا اینطوری هستین
نمیشه که همیشه برد هر تیمی بالاخره میبازه
من نمیگم طرفدار گواردیولا هستم من طرفدار بایرنم.
اگه بایرن تو لیگ قهرمانان حذف شد بیایین به من هرچی دلتون میخواین بگین
بایرن 4 یونتووس 0

مهرداد پنج‌شنبه 13 اسفند 1394 ساعت 14:45

کلا ملت توقعشون رفته بالا و اونم بخاطر نتابجیه که خود پپ تو بوندسلیگا گرفته!!هاینکس هم اینقدر خوب تو بوندسلیگا نتیجه نگرفته بود. سال اول که همه ی جامارو از دست داده بود.

mokri پنج‌شنبه 13 اسفند 1394 ساعت 15:40

هر وقت مولر فیکس نبود بایرن بد بازی کرد...

صابر پنج‌شنبه 13 اسفند 1394 ساعت 21:42

خیلی زوده استراتژی و تاکتیک تیمهای طراز اول درک کنیم. بایر و رئال و بارسا این چند سال به اینطرف همیشه جزو چهار تیم نیمه نهایی میشن. ولی باقی تیمها یکبار اتلتیک میاد یه بار یووه٬ چلسی٬ دورتمند٬ اینتر ومنچستر.... بایر دیروز بازی کرد. شنبه داره با دورتمن. سه روز. از لحاظ روانی قبل بازی تو اروپا کدوم شکست بیشتر تأثیر داره. دورتمند یا ماینز؟

Führer پنج‌شنبه 13 اسفند 1394 ساعت 23:42

چه دروازه بانی داره ماینتس..کاریوس..آینده تیم ملی آلمان تامینه با وجود این دروازه بان و دیگر چهرههایی که تازه خودی نشون دادن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد