وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

برایتنر: به خاطر مربی نیست که بازیکنان سه گانه را می خواهند؛ آنچلوتی طریقه کار با ستاره ها را می داند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، پل برایتنر اسطوره بایرن مونیخ اعتقاد دارد که ستاره های بایرنی به خاطر خودشان است که برای کسب قهرمانی به سختی تلاش می کنند.   

در شرایطی که هنوز هفته های زیادی تا انتهای فصل بوندسلیگا و مسابقات اروپایی باقی مانده است، مشخص شده که پپ گواردیولا در تابستان بایرن را ترک کرده و جای خود را به کارلو آنچلوتی ایتالیایی می دهد.

به گزارش سایت گل، قهرمان جام جهانی 1974 گفت:

“باید درک کنیم که در درجه اول، بازیکنان می خواهند سه گانه را برای خود کسب کنند. برای خودشان اولی را می خواهند، همینطور دومی و سومی را. پس از آن است که موفقیت را برای (خوشحال کردن، افتخار) خانواده خود، باشگاه یا مربی می خواهند. هر کدام از این بازیکنان برای سال ها خود را شکنجه داده اند، درست به مانند هر کسی (در رشته ای فردی) که مدال طلا را به دست می آورد یا قهرمان جهان می شود. اگر کسی بگوید که به مدال طلا به خاطر کشورم رسیده ام می گویم که بله، تو را تشویق می کنم. این حرف ها زیباست اما حقیقت ندارد. شما به خاطر کسی جز خود، خود را شکنجه نمی دهید. به خاطر موفقیت خود است که کارهای سخت را انجام می دهید. هرکسی که این موضوع را زودتر بفهمد و صداقت داشته باشد، می تواند با سایرین ترکیب خوبی بسازد. ما بهترین ترکیب را در جهان داریم و می دانم که کارلو آنچلوتی داند که چطور باید با ستاره ها و بازیکنان جوان کنار بیاید.
 

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
محمدرضا از 96 عاشق المان بایرن دوشنبه 24 اسفند 1394 ساعت 19:53

چه حرفی زده خداوکیلی یعنی قشنگ به پپ ر ی ده خخخخخ بنازم به اسطوره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد