وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

مدافع وولفسبورگ زیر ذره‌بین بایرن

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، دلال‌های بایرن برای زیر نظر گرفتن مدافع وولفسبورگ از نزدیک به تماشای مسابقه این تیم رفتند.   

 
به نظر می‌رسد بایرنی‌ها به جذب ریکاردو رودریگز علاقه‌مندند. "بیلد" نوشت میشاییل رشکه ،مدیر فنی باشگاه بایرن، در دیدار هوفنهایم مقابل وولفسبورگ روی سکوها نشسته بود و از نزدیک نظاره‌گر بازی این مدافع 23 ساله سوئیسی بود.
گفته می‌شود این بازیکن سال 2012 و زمانی که برای تیم اف سی زوریخ توپ می‌زد هم مورد توجه کارلو آنچلوتی که آن روزها سکان هدایت پاری سن ژرمن را در دست داشت قرار گرفته بود، اما در نهایت به پیشنهاد این باشگاه فرانسوی پاسخ رد داد و راهی بوندسلیگا و تیم وولفسبورگ شد. اما اینک به نظر می‌رسد زمان آن رسیده که او عضویت در یک باشگاه بزرگتر را تجربه کند؛ به ویژه آنکه آنچلوتی که قرار است از ژوئن سال جاری روی نیمکت بایرن بنشیند هنوز او را از یاد نبرده است.
گفتنی است رودریگز در 20 بازی فصل جاری برای وولفسبورگ به میدان رفته و علاوه بر عملکرد قابل قبول در خط دفاعی این تیم، دو گل زده و دو پاس گل هم داده است. چنانچه وولفسبورگ امسال از کسب سهمیه چمپیونزلیگ سال آتی باز بماند، قیمت این بازیکن از 36 میلیون یورو به 28 میلیون یورو تنزل پیدا خواهد کرد.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد