وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

کروس : انگلیس می تواند قهرمان یورو شود

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، تونی کروس باور دارد انگلستان از شانس خوبی برای قهرمانی در یورو 2016 برخوردار است و بازی شنبه شب قهرمان جهان برابر این تیم را یک چالش سخت قلمداد کرد.   

 

به گزارش SkySports، هافبک ملی پوش رئال مادرید بازی های دوستانه پیش رو را یک فرصت مناسب برای ارزیابی حریفان آلمان در یورو 2016 تلقی می کند، او معتقد است آلمان مصرانه به دنبال پیروزی در تمام  مسابقات است.

کروس که برای دیدارهای دوستانه برابر انگلستان و ایتالیا به اردوی مانشافت دعوت شده در مورد مسابقه شنبه شب برابر انگلستان می گوید:

’’
انگلستان یک تیم بسیار خوب و یکی از شانس های اصلی قهرمانی یورو در تابستان است.اگر به ترکیب  آنها نگاه کنید ، محموعه از بازیکنان خوب را می بینید ، آنها در ضد حملات سرعتی بسیار خطرناک هستند.
 ‘‘

او همچنین ادامه می دهد:

 

’’ اگر چه این بازی دوستانه است ، اما ما قصد داریم با تلاش پیروزی را بدست آوریم .
 ‘‘

کروس پذیرفته است که وقفه در مسابقات باشگاهی برای یواخیم لو و تیم ملی بسیار مفید است اما اصرار دارد این فرصت برای بازیکنان بسیار مهم تر است ، او در ادامه اضافه میکند :

 

’’ این بسیار مهم است که به مدت چهار روز در کنار هم هستیم و می توانیم خودمان را در مقابل یک حریف قدرتمند به چالش بکشیم.همه ما میدانیم که اکنون یک زمان بحرانی برای باشگاه ها می باشد، اما از اواسط ماه مه صد در صد تمرکز ما بر روی مسابقات یورو خواهد بود.
 
 ‘‘

 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد