وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

لوو: گومز از ابتدای دیدار برابر انگلیس به میدان می رود

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، یواخیم لوو سرمربی تیم ملی آلمان در آستانه دو دیدار این تیم در برابر انگلیس و ایتالیا به اظهار نظر پرداخت.   

 

به نقل ازDFB، تیم ملی آلمان در تاریخ 26 مارس به مصاف تیم ملی انگلستان خواهد رفت و پس از آن با تیم ملی ایتالیا دیدار خواهد کرد.

یوآخیم لوو در این رابطه اظهار داشت:

’’ به نظر من هر دو دیدار پیش رو بسیار مهم خواهند بود. این بازی ها به عنوان یک آمادگی برای رقابت های یورو 2016 در تابستان پیش رو محسوب می شوند.
 بازیکنان ما فرصت خوبی در اختیار دارند تا دراین دیدارها به آمادگی دست یابند. تیم ملی انگلستان تحت هدایت هاجسون بسیار پیشرفت کرده است و به تیم سرسختی تبدیل شده است. انگلستان در دیدارهای چند سال اخیر خود نشان داده است که تا چه اندازه پیشرفت کرده است.
 تیم بسیار کاملی داریم و همه ی بازیکنان آماده هستند. کریم بالعربی و یولیان دراکسلر نیز بهبود یافته اند و توانسته اند به تمرینات بازگردند.
 ‘‘

وی در ادامه در رابطه با ماریو گومز اظهار داشت:

’’ ما دیدارهای ماریو در ترکیه را بررسی کرده ایم. او از اعتماد به نفس بالایی برخوردار است. او اخیرا نمایش های بسیار خوبی داشته است و گل های زیادی را به ثمر رسانده. در دیدار برابر انگلستان از ماریو استفاده خواهم کرد. پس از درخشش در تمرین های چند روز اخیر او را شایسته این حضور می دانم.
 ‘‘

وی همچنین در رابطه با ماریو گوتزه که این روزها وضعیت چندان مطلوبی در بایرن مونیخ ندارد، اظهار داشت:

’’ روز گذشته یک گفت و گوی مفصل با ماریو داشتیم. امیدوار هستم که فرصت بیشتری برای حضور در دیدارهای مونیخی ها پیدا کند . چیزی که هم اکنون ما به دنبال آن هستیم این است که ماریو بتواند دوباره به روزهای اوج خود بازگردد.
 ‘‘

در این روزها که حملات تروریستی سبب نگرانی بسیاری از افراد شده است؛ یوآخیم لوو نیز به اظهار نظر در رابطه با این مسئله پرداخت:

’’ مطمئنا همه ی ما خواهان امنیت هستیم. همه تلاش خواهند کرد تا رقابت ها در امنیت کامل برگزار شود . بدون شک امنیت از هر چیز دیگری مهم تر است اما ما نمی خواهیم وضعیت به گونه ای باشد که مجبور به برگزاری بازی ها در ورزشگاه های خالی از تماشاچی شویم.
 ‘‘

وی در ادامه ابراز کرد:

’’ دیدار برابر انگستان همیشه برای من یک دیدار خاص و ویژه بوده است. در این دو دیدار نتیجه اهمیت چندانی برای ما ندارد؛ هدف اصلی آن است که بازیکنان را مورد بررسی بیشتر قرار دهیم.
 ما رقابت های تیم ملی زیر 21 ساله ها را نیز پیگیری کردیم وعملکرد بازیکنان را مورد بررسی قرار دادیم؛ چراکه هدف ما این است که چند بازیکن جوان نیز به تیم  اضافه کنیم.
 با توجه به نمایش های قابل قبول یوناس هکتور، در این دیدارها در سمت چپ خط دفاعی از او استفاده خواهم کرد. هنوز برای اینکه چه کسی در دفاع راست ایفای نقش کند تصمیم نگرفته ام. بازیکنان زیادی برای این پست در اختیار داریم اما تصمیم قطعی هنوز مشخص نیست.
 ‘‘

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
ح.ر.واقف شنبه 7 فروردین 1395 ساعت 14:19

عاشقشم. امیدوارم که جواب اعتماد لوو رو بده چون تو یورو به بازیکنهای باتجربه و کسی که شم گلزنی بالا داره خیلی نیاز داریم. باید کسی باشه تا جای خالی کلوزه رو پرکنه. البته که مهاجم های خیلی خوبی داریم مثل مولر,شورله,دراکسلر,کروزه,بالعربی و رویس. ولی گومز تو اوج باشه به هیچ تیمی رحم نمیکنه. یادش بخیر روزهایی که واسه بایرن بازی میکرد.

Navid Bayern Lover شنبه 7 فروردین 1395 ساعت 14:24

درست وقتی فکرمون از دفاع چپ راحت شد که دفاع راست خالی شد مثل اینکه همیشه باید یکی ازاین دوتا خالی باشه ولی خب اریک دورم و گینتر تو دورتموند نشون دادن که تواین پست بازیکنای قابلی هست ازبازگشت ماریو گومزم خیلی خوشحالم امیدوارم دوباره شروع به گل زنی بکنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد