وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

کونته: از آلمان هیچ ترسی نداریم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، سرمربی تیم ملی ایتالیا می گوید بازیکنان این تیم هیچ ترسی از قهرمان جام جهانی 2014 ندارند.   

 
ایتالیا و آلمان سه شنبه شب در دیداری دوستانه به مصاف یکدیگر خواهند رفت. آنتونیو کونته، سرمربی تیم ملی ایتالیا، در نشست خبری قبل از بازی تاکید کرد که تیمش علی رغم احترام زیادی که برای آلمان قائل است، هیچ ترسی از این تیم ندارد.

سرمربی ایتالیا به خبرنگاران گفت:" مقابل آلمان تلاش می کنیم تا بازی خود را ارائه دهیم. برای آلمان نهایت احترام را قائل هستیم اما هیچ ترسی از آن ها نداریم. تصمیم گرفتیم تا مقابل تیم های ملی بزرگی به میدان رویم تا پیش از آغاز یورو به خوبی خود را مورد آزمایش قرار دهیم. همچنین می خواهیم فرصتی در اختیار بازیکنان جوانی قرار دهیم که از تجربه کافی برخوردار نیستند."

کونته در ادامه پیرامون ترکیب تیمش در دیدار مقابل آلمان گفت:" این آخرین بازی است که من قصد دارم بازیکنان را مورد آزمایش قرار دهم و وضعیت آن ها را مشاهده کنم. همان طور که گفتم ما بازیکنان جوانی داریم که از تجربه کافی برخوردار نیستند."

ایتالیا در آخرین دیدار دوستانه خود مقابل اسپانیا به تساوی 1-1 دست پیدا کرده بود.

منبع

نظرات 3 + ارسال نظر
رضا المانی سه‌شنبه 10 فروردین 1395 ساعت 00:57

جرتون که دادیم می فهمین المان در بدترین شرایط هم ترسناک ترین تیم دنیاس اگه ایتالیا هفتایی شد تعجب نمی کنم البته چون بازی دوستانس زیاد فشار نمیاریم

seedosi سه‌شنبه 10 فروردین 1395 ساعت 02:49

یوونتوسیام همینو میگفتن

saeed . بایرنی.heleyle سه‌شنبه 10 فروردین 1395 ساعت 09:39

کونته عاقبت یونتوس 2013 در انتظار توست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد