وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ماریو گومز: بازی با ایتالیا همیشه جذاب بوده است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، ماریو گومز عوض کردن برد 2-0 با باخت 2-3 مقابل انگلستان را مزخرف توصیف کرده و به هم تیمی های خود هشدار داد که در مقابل ایتالیا اشتباهات بازی شنبه شب را تکرار نکنند.  

 

به نقل از Four Four Two  ، این مهاجم 30 ساله اولین گل ملی خود را بعد از یورو 2012 در مصاف با سه شیر ها به ثمر رساند. وی پیش از آن گلی را در نیمه اول زده بود که به اشتباه آفساید گرفته و مردود اعلام شد.

باوجود اینکه قهرمان جهان در نیمه دوم 2-0 از انگلیس پیش افتاده بود، اما در نهایت با 3 گل هری کین، جیمی واردی و اریک دایر بازی را  2-3 واگذار کرد.

ماریو گومز می خواهد که دیگر اشتباهات بازی قبلی در مصاف با آتزوری، تیمی که در هفت بازی آخر خود مقابل مانشافت شکست نخورده تکرار نشود. مهاجم تیم بشیکتاش در این باره گفت:

“من فکر می کنم که ما به تصمیم های غلط و اشتباهات خودمان باختیم. البته طبیعی است که گاهی اوقات وقتی از حریف خود 2-0 جلو هستید پای خود را از پدال گاز بر می دارید و بازی را آسان می گیرید.
 

“ساده است، ما فضای بسیاری برای انگلیسی ها فراهم کردیم و  آن ها با کیفیت فردی خود از آن بهره بردند. احمق بودیم که این بازی را واگذار کردیم.
 

“ انگلیس تیمی خوب و دارای بازیکنان با کیفیت است، ما به آنها فضای زیادی دادیم و انگلیس نیز از آن استفاده کرد؛ از سمت چپ آنها دو گل به ثمر رساندند و با اشتباهاتی که داشتیم با شکست از زمین بازی خارج شدیم.
 

وی افزود:

“ وقتی که با دو گل پیش افتاده بودیم، تنها 30 دقیقه تا پایان بازی باقی مانده بود و ما باید تمرکز خود را تا پایان 90دقیقه حفظ می کردیم. به هیچ وجه ما نباید اجازه دهیم دوباره در مقابل تیمی همانند انگلیس اینگونه اتفاقات رخ دهد. شکست در کشور خود قابل هضم نیست.
 

“واضح است که بازی با ایتالیا سخت خواهد بود، می دانم که این دیدار سنتی همیشه جذاب بوده است. فکر می کنم این مهم است که خوب بازی کنیم و نتیجه دلخواه خود را به دست آوریم؛ چرا که برای آماده سازی ما در تابستان تاثیرگذار خواهد بود.

منبع

نظرات 3 + ارسال نظر
رضا المانی سه‌شنبه 10 فروردین 1395 ساعت 13:09

بازی با انگلیس فوق العاده بودی

Navid Bayern Lover سه‌شنبه 10 فروردین 1395 ساعت 17:05

از اول عاشقش بودم استیل و قیافه اش کپی مامورهای اس اس هست با ابهت و چالاک,واقعا وقتی بایرن فروختش چند روزی از دنیا متنفر بودم خیلی دوسش دارم دو گلی که به رئال و و بارسا زد هیچوقت از یادم نمیره

saeed . بایرنی.heleyle سه‌شنبه 10 فروردین 1395 ساعت 17:41

رابرت لواندوفسکی، مهاجم لهستانی بایرن مونیخ، با مسئولان این باشگاه برای تمدید قرار داد خود به توافق رسیده است. این توافق در حالی صورت می گیرد که تا پیش از این گفته می شد این مهاجم لهستانی در صدد ترک بایرن مونیخ است.
قرار داد جدید مهاجم لهستانی با بایرن مونیخ تا سال 2021 اعتبار خواهد داشت.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد