وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

کرشوف: گواردیولا بهترین مربی دنیاست

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، ستاره سابق بایرن عملکرد گواردیولا و تاثیر او بر فوتبال آلمان را تحسین کرد.   

 
یان کرشهوف در مصاحبه با نشریه معتبر انگلیسی "گاردین" به تمجید از پپ گواردیولا و یورگن کلوپ پرداخت:" من فکر نمی‌کنم که ما بخاطر سرمربی بسیار خوبمان قهرمان جام جهانی شدیم، بلکه فکر می‌کنم این دستاورد بخاطر فعالیت‌های گواردیولا و کلوپ به دست آمد. بازیکنان مستعد و توانای تیم ملی همه آنچه که در این تیم عرضه کردند حاصل آموزه‌های باشگاهی‌شان بود."

این مدافع 25 ساله که بعد از تجربه حضور در بایرن مونیخ و شالکه در حال حاضر در ساندرلند انگلستان توپ می‌زند، افزود:" گواردیولا بعد از پیوستن به سیتی بدون هیچ مشکلی جام قهرمانی را خواهد برد و لیگ برتر را طوری متحول خواهد کرد، که قبلا هیچکس آنرا اینگونه ندیده باشد. او یکی از بزرگترین تیم‌هایی را که تاریخ فوتبال به خود دیده است خواهد ساخت و فوتبالی را در معرض نمایش خواهد گذاشت که دقیقا تاثیری که در آلمان تجربه شد را به دنبال خواهد داشت.

ما تعداد زیادی بازیکن جوان و بااستعداد داشتیم که در بهترین تیم‌ها توپ می‌زدند و مربیان واقعا خوبی داشتند: یورگن کلوپ در دورتموند و پپ گواردیولا در بایرن مونیخ. به همین دلیل هم تیم ملی آنطور که باید شکوفا شد و حسابی درخشید. میزان اثرگزاری این دو ستاره مربیگری در انگلیس هم بستگی به این دارد که چه تعداد بازیکن انگلیسی در اختیار آنهاست. اگر تعدادشان زیاد باشد فوتبال جزیره متحول خواهد شد."

کرشهوف در مورد مربی‌اش ،سام الاردیس، هم گفت:" پپ بهترین مربی دنیاست، برای همین نمی‌توانم این توصیف را درمورد سام بکار ببرم اما او هم خوب است!"
 

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
bahar_2000 سه‌شنبه 24 فروردین 1395 ساعت 15:49

اون زمان که تو بارسا بود عاشقش بودم بارسا. را به 3 گانه رسوند و بهترینن بود اما الان بهترین نیست مگه این که سه گانه رو ببره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد