وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

گواردیولا: با تاسکی رفتاری ناعادلانه داشتم

Tasci - Guardiola.JPG

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، سرمربی بارسلونا اعتراف می کند که نسبت به مدافع جدیدش در تیم رفتاری نا عادلانه از خود نشان داده است.   

 
پپ گواردیولا، سرمربی جدید بایرن مونیخ، در اظهار نظری جالب توجه عنوان کرد که قبول دارد با مدافع تازه وارد تیمش به طور عادلانه رفتار نکرده است.

گواردیولا پیرامون این مسئله گفت:" سردار تاسکی به من نشان داد که رفتاری ناعادلانه با او داشته ام. عملکرد او در زمین دیوانه کننده بود. بسیار دشوار است که چنین عملکردی ارائه دهید آن هم پس از اینکه طی 2 ماه گذشته حتی 1 دقیقه نیز بازی نکرده باشید. او شخصیت فوق العاده ای از خود نشان داد و توانست در این مقطع زمانی مهم کمکی بزرگی باشد."

تاسکی در جریان پیروزی 2-0 بایرن مقابل هرتابرلین در ترکیب گواردیولا به میدان رفت. او در نقل و انتقالات زمستانی برای پر کردن جای خالی بواتنگ مصدوم راهی بایرن شده بود.

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
Shayan sv دوشنبه 6 اردیبهشت 1395 ساعت 10:25

خوب چرا وقتی به مدافع نیاز داشتیم ازش استفاده نمی کردی الان که بازی های حساسی داریم این ریسک بزرگیه مثلاً تو نیمه نهای اروپا بازی کنه ولی در کل پپ به تغیر سبک و ترکیب ها عادت داره من میترسم واسه نیمه نهای بازم ترکیب و سیستم عجیب غریب بزاره

قلب دوم دوشنبه 6 اردیبهشت 1395 ساعت 10:31

چرا ذکر کردید سرمربی بارسا! و ایشون سرمربی جدید بایرن نیستن
لطفا دقت کنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد