وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

واکنش ها به دیدار بایرن مونیخ - اتلتیکو مادرید

بایرن مونیخ علیرغم پیروزی دو بر یک در برابر اتلتیکو مادرید، نتوانست جواز صعود در فینال لیگ قهرمانان اروپا را بدست بیاورد. در ادامه واکنش ها به این دیدار را می خوانید.

 

 

پپ گواردیولا:

من بهترین تلاشم را انجام دادم. از دقیقه اول تا دقیقه آخر حضورم در این باشگاه زندگی ام را دادم. مردم می توانند هر چه دوست دارند بگویند. خوشحالم که به بایرن مونیخ آمدم و از دوران حضورم در اینجا لذت بردم. از کار کردن با این بازیکنان احساس افتخار می کنم. امیدوارم آنچلوتی بتواند گام آخری را که من سه سال نتوانستم انجام دهم، با این تیم بردارد. ما باید در اسپانیا به گل می رسیدیم. ما تقریبا همه کار را خوب انجام دادیم اما این جزییات اهمیت دارند. زمانی که خوب بازی نمی کنید، ناامید می شوید و وقتی به خانه می روید، حس می کنید همه توانتان را نگذاشته اید. امشب من چنین حسی ندارم. ما احتمالا فردا هم ناراحت خواهیم بود اما پس فردا دیگر برای بازی با اینگلوشتات آماده می شویم.
 

فیلیپ لام:

مایه ناراحتی است که بعد از چنین نمایشی از دور رقابت ها حذف شدیم. واقعا می خواستیم به فینال برسیم اما فوتبال است دیگر! بازیکنان می خواستند با فتح اروپا، با مربی خداحافظی کنند. گواردیولا کار بزرگی با ما انجام داد.

 

مانوئل نویر:

مایه خجالت است اما این فوتبال است. حالا دو گانه داخلی را برای بازی کردن در پیش داریم و سپس یورو ۲۰۱۶ می آید. پس از آن هم آماده فصل جدید و مربی جدید خواهیم بود.

 

توماس مولر:

مایه تاسف است که نتوانستیم به خودمان و مربی بابت این سه سال، پاداش بدهیم. اتلتیکو مادرید ما را مجازات کرد، ما همه چیز را امتحان کردیم. متاسفانه کافی نبود. حذف شدن از این رقابت ها با وجود ارائه چنین نمایشی بسیار تلخ است، اما ما هنوز این فرصت را داریم تا به شادی فصل را به پایان برسانیم. فوتبال بعضی مواقع بی رحم می شود. ما کار را به خوبی پیش بردیم ولی اشتباهات کمی نیز داشتیم. متاسفانه کافی نبود. من به ندرت شاهد چنین چیزی بودم. این یک شکست کامل است، از اینکه نتوانستم از روی نقطه پنالتی گلزنی کنم نا امید شده ام.
   

روبرت لواندوفسکی:

بسیار مایه خجالت است، ما شایسته صعود به فینال بودیم. تنها یک گل نیاز داشتیم اما این فوتبال است و حالا ما در فینال تورنمنت نیستیم. هر راهکاری را امتحان کردیم و برای هرچیزی جنگیدیم اما نتوانستیم به هدف برسیم.

 

آرتورو ویدال:

با وجود شانس های زیادی که برای گلزنی در هر دو بازی رفت و برگشت خلق کردیم، نمی دانم چرا توپ وارد دروازه نمی شد. فکر می کنم ما در هر دو بازی تیم برتر میدان بودیم. ما کنترل میدان را اختیار داشتیم، ولی نتوانستیم از آن استفاده کنیم. آنها بسیار خوب از موقعیت های خودشان استفاده کردند و به همین دلیل می باشد که اتلتیکو راهی فینال شده است. آنها در مقابل بهترین تیم جهان قرار گرفتند. ما ناراحت هستیم، ولی همچنان در دو جام امیدوار به کسب عنوان قهرمانی هستیم. ما همچنان بهترین تیم جهان هستیم، اما بعضی مواقع بهترین تیم، همیشه موفق به کسب پیروزی نمی شود. فوتبال بعضی مواقع اینگونه است.

 

جروم بواتنگ:

همه را ناامید کردیم. حریف را در نیمه اول کاملا به عقب راندیم و اجازه هیچ کاری به آن ها ندادیم. امروز باید خودمان را به دلیل استفاده نکردن از موقعیت هایی که داشتیم سرزنش کنیم.

 

ژابی آلونسو:

یک بازی کاملا پیچیده برابر اتلتیکو داشتیم که در آن شکست خوردیم و امیدوار بودم که حداقل بد بازی می کردیم و حذف می شدیم و این اتفاق برای من آسان نیست. من فکر می کنم واقعا نمایش خوبی داشتیم.
   

کارل هاینس رومنیگه:

برای اولین بار بازی فوق العاده ای به نمایش گذاشتیم. بازی بسیار جذابی بود و به نظرم شایسته حضور در میلان بودیم. شکست سختی بود و سکوت تلخی بر فضای رختکن حاکم بود. من احساس می کنم داور به ما خیانت کرد.

  

دیگو سیمئونه (سرمربی اتلتیکو مادرید):

بله، بعد از پایان بازی با فرزندانم تماس تصویری گرفتم تا آنها هم با پدرشان شادی کنند. در نیمه اول با تیمی فوق العاده مواجه شدیم که احتمالا بهترین تیمی بود که در طول دوران مربیگری ام با آن بازی کرده ام. هر دو بازی برگشت را ۲-۱ باختیم اما ما در کالدرون خیلی خوب هستیم. لیگ قهرمانان برای ما خیلی خوب بوده است. البته سختی های مهمی وجود داشتند و ما با ۲ تیم از ۳ تیم برتر جهان بازی کردیم. در نیمه دوم بازی متعادل شد و ما موفق شدیم در ضدحملات به گل برسیم. آن گل به ما اجازه داد تا پایان دوام بیاوریم. حالا می خواهم هواداران را به لوانته بیاورم. اتلتیکو مادرید می خواهد به هفته آخر لالیگا برسد و در آن قهرمان شود. در برخی از دقایق بازی، شرایط فاجعه به نظر می رسید. پنالتی از دست رفته، مصدومیت و ...، اما در نهایت موفق بودیم و من خیلی خوشحالم. تیمِ ۲۰۱۴، با تجربه تر بود و من در تیم کنونی بازیکنان جوان زیادی دارم که در حال یادگیری هستند. رئال مادرید؟ زندگی در مورد انتقام نیست. زندگی در مورد فرصت های جدید است و این فینال، یک فرصت جدید است.
   

آنتوان گریزمان (بازیکن اتلتیکو مادرید):

بایرن مونیخ از ما بهتر بود اما ما بودیم که گل در خانه حریف به ثمر رساندیم. باید تمرکز خود را حفظ کنیم و فعلا مهمتر از همه به لالیگا فکر کنیم. اتلتیکو مادرید از هیچکس نمی ترسد. به کارمان ادامه خواهیم داد و مهم نیست چه تیمی در فینال بازی خواهد کرد. ما آنجا خواهیم بود و جشن قهرمانی خواهیم گرفت.

 

فرناندو تورس (بازیکن اتلتیکو مادرید):

در نیمه دوم چاره ای جز بازی با این سبک نداشتیم. پس از گل تساوی کار را با آرامش بیشتری ادامه دادیم، اما بایرن تیم بسیار قدرتمندی است. بسیار سخت بود که بازی دلخواه خود را ارائه دهیم. اکنون می خواهیم با فتح لیگ قهرمانان برای نخستین بار تاریخ ساز شویم.

نظرات 39 + ارسال نظر
Pouyan چهارشنبه 15 اردیبهشت 1395 ساعت 02:12

الونسو خیلی زحمت کشید این بازی تو عکسم کاملن مشخصه خ ناراحنه اولین باری بود ک دوسش داشتم ودلم واسش سوخت

آلمان چهارشنبه 15 اردیبهشت 1395 ساعت 02:14

به دفاع نداشتن باختیم..
ناراحت نباشین تو یورو فقط دوست دارم به اسپانیا بخوریم...
آلمان قهرمان دنیا تو یورو انتقام میگیر
مگه تو باشگاهی ۴ تا جام بگیرن..
تو بازی ملی مثل همیشه پور افتخار ترین تیم ما هستیم..
۷ تا برزیل ۴ تا آرژانتین ۴ تا ایتالیا ۴ تا پرتغال ۴ تا انگلیس و...

امید چهارشنبه 15 اردیبهشت 1395 ساعت 02:17

سایت یوفا زده الونسو بیشترین دوندگی را داشته از میان 22 بازیکن

امیرحسام چهارشنبه 15 اردیبهشت 1395 ساعت 02:22

خداییش امسال حقمون بود بریم بالا

احسان چهارشنبه 15 اردیبهشت 1395 ساعت 02:22

پپ یک دیوانه است و دیگر هیچ!!!
ترکیب بازی رفت می بایست این میبود یعنی 4-2-3-1
این بازی هم که ترکیب رو منطقی چیده بود تعویض مؤثری نداشت میتونست از دقیقه 75 گوتزه رو جای مولر بیاره که نیاورد. آخرای بازی برای تهاجمی تر شدن میتونست آلونسو رو با تیاگو تعویض کنه که نکرد.
مولر هم که پنالتی رو از اون تابلوتر و مبتدیانه تر نمی تونست بزنه! سر و گردن و نگاه به سمتی چرخونده بود که میخواست ضربه بزنه. به امید تکرار خاطرات 2013.

Bayern Munchen چهارشنبه 15 اردیبهشت 1395 ساعت 02:23

چقدر با فرهنگن. با وجود این که داور اشتباه کرده هیچ وقت داور رو مقصر نمیدونن یا تیم مقابل رو مورد هدف قرار بدن.

vahiiid چهارشنبه 15 اردیبهشت 1395 ساعت 02:42

واقعا متاسفم برای این سه سال که اینطوری سه فینال رو از دست دادیم..بعداز دو فینال پیاپی بااون تیم ومربی واون بازیهای رویایی حالا بازهم به نادونی پپ باختیم که آوردنش به بایرن یک اشتباه محض بود اون از دوسال حذف درنیمه نهایی درس نگرفته بود واینبار هم گند زد

وحید چهارشنبه 15 اردیبهشت 1395 ساعت 02:49

درود به تعصب الونسو تیاگو ویدال

vahiiid چهارشنبه 15 اردیبهشت 1395 ساعت 03:17

کاش اولی هوینس بازم به جایگاه قبلش برگرده فقط اون میتونه بایرن رو تو راه درستش قرار بده

ALIIII چهارشنبه 15 اردیبهشت 1395 ساعت 04:23

داغون شدم، اینبار پپ عالی بود، کاش مولر پنالتی رو گل کرده بود کاااااااااااااااش

امیر چهارشنبه 15 اردیبهشت 1395 ساعت 06:44

داور بدبختمون کرد.1 گل آفساید و 1 پنالتی مسخره.این بود همه ی فوتبال تیم فینالیست لیگ قهرمانان.حالم از فوتبال کثیفشون بهم خورد.خداییش یه سر و گردن بهتر بودیم ولی گل آفساید داغونمون کرد

احمد چهارشنبه 15 اردیبهشت 1395 ساعت 07:45

خاک بر سر کچل بی خاصیت که بهترین تیم اروپا رو تحویل گرفت و 3 سال پشت سر هم تو نیمه نهایی گیر کرد

007 چهارشنبه 15 اردیبهشت 1395 ساعت 07:51

تموم شد.منتظر یورو هستم

وحید چهارشنبه 15 اردیبهشت 1395 ساعت 08:06

ارزش و بزرگی پپ در فصول اینده که دیگه نیست مشخص میشه
دیگه فکر نمیکنم هیچوقت به اندازه دوران پپ حریفانو تو مشتمون داشته باشیم و روشون مسلط باشیم
البته پپ ایرادهایی هم داشت که مهمترینش این بود که همیشه تیمش در ساختار دفاعی مشکل داشت مشکلی که هیچوقت نتونس براش راهکار مطمعنی پیدا کنه

المایرن چهارشنبه 15 اردیبهشت 1395 ساعت 08:52

سلام دوستان
انتقام این فوتبال کثیفو تو یورو خواهیم گرفت،همانطوری که انتقام حقه دوسال پیش رئالیها را در جام جهانی گرفتیم...
ژرمنها از پای درنمیاند، شک نکنید.
البته خدایش اتلتیکو حرفی برای گفتن نداشت و به لطف داور در هردو بازی راهی فینال شد.

محمد مشهد چهارشنبه 15 اردیبهشت 1395 ساعت 09:09

به قول آقای علیفر بایرن مونیخ کار ناجوانمردانه ای با آقای یوپ هاینکس کرد و بجاش پپ گواردیولا رو آورد و باعث شد یوپ هاینکس اشک بریزد چون دل هاینکس شکستن الآن دارن تاوانشو پس میدن مسئولین بایرن شما باعث شدین این گواردیولا بیاد و تیم خوب بایرن خراب کرد اونم فقط مقابل این اسپانیایی ها خواهشا دیگه اسم این پپ نیارین

محمد مشهد چهارشنبه 15 اردیبهشت 1395 ساعت 09:19

گواردیولا گفته بود داوران به نفع اتلتیکو سوت میزنن اینو هم در بازی با بارسا شاهد بودیم که پنالتی نگرف هم در بازی بایرن گلی که گریزمان زد میتونس داور آفساید بگیره و خطا روی گریزمان هم اصلا پنالتی نبود داور فقط میخواس کار بایرن تموم کنه. در کل اتلتیکو شانسی اومد بالا اونم با کمک داور سیمئونه هم آدم بیخودیه دیشب ازش بدم اومد خیلی بی فرهنگ بود با اون رفتاراش امیدواره فیفا جریمش کنه مرتیکه رو

کیانوش چهارشنبه 15 اردیبهشت 1395 ساعت 09:20

سلام:
خودتون ناراحت نکنید حق بایرن بود ولی تماشاگراشو دوست دارم مثل اهوازی ها سنگ وکلوخ ننداختن خدا حقش میگیره در ضمن فهمیدم پپ مربی نیست نه گوتزه ونه دو تعویض دیگر انجام نداد باید لوا مینداخت بیرون

بهروز چهارشنبه 15 اردیبهشت 1395 ساعت 09:29

یوپ هانکس خودش گفته بود که میخواد مربی گری را کنار بزاره هرچند حضور پپ هم بی تاثیر نبود و اگه پپ نمیخواست سرمربی بایرن بشه الان هانکس داشت با بایرن همکاری میکرد. ولی خب اشکالی نداره ایشالا با یه مربی با تجربه ای مثل آنجلوتی تیم ها را با اختلاف چند گل شکست میدن و با اقتدار به مرحله بعد صعود میکنن. آنجلونی سیستم دفاعی ضد حمله میچینه واسه بایرن همونطور که واسه رئال چیده بود و اشک تیم حریف را در میاره.

ahmad چهارشنبه 15 اردیبهشت 1395 ساعت 10:02 http://ahmadhoseini7@yahoo.com

همین شماها بودین که داشتین دهن پپ را سرویس میکردین بخاطر ترکیب بازی رفتش حالا اقای مولر خان چه گوئی خورده پپ تمام سعی خودشو کرد اما نشد دیگه اشکالی نداره نباید ناامید شد

گرشاسب چهارشنبه 15 اردیبهشت 1395 ساعت 10:13

سلام به همه دوستان بایرنی
حضور پپ در مونیخ، تا ابد به عنوان لکه ننگی در تاریخ بایرن خواهد بود
شکست در مرحله نیمه نهایی مقابل سه تیم اسپانیایی تحقیر بزرگیه
امیدوارم از این به بعد رنگ هیچ جامی رو نبینی پپ که یکی از بدترین شب های زندیگیمو رقم زدی
حضورت در بایرن به جز خفت هیچ چیزی به دنبال نداشت
از همون اول هم سبکت و طرز فکرت به بایرن نمی خورد،
مثل این بود که پالان خر رو روی اسب بذاری
به افتخار شجاعت سر یوپ هانکس که دیشب بیشتر از همیشه عدم حضورش در بایرن احساس می شد، همیشه دلم واس اون بایرن قهرمان تنگ میشه
به افتخار شوالیه ریبری و ابرمانو که واس تیم کم نذاشتن

بایرن مونیخ چهارشنبه 15 اردیبهشت 1395 ساعت 10:18

همین آقای پپ مقصر همه چیزه .مالکیت 70 درصدی به درد چی میخوره وقتی بازنده بازی باشی .وقتی بازی 1 بر صفر بود بایرن بازی رو باید کنترل میکر د و با حوصله بازی میکرد. با علم به اینکه میدونست اگه یه گل بخوره باید دو گل بزنه .اینجا دیگه تدبیر مربی بود که خوب نبود .همون بهتر که پپ داره میره .سه سال متوالی هست که با سختی تا اینجا میاد بالا.

کلیزمان چهارشنبه 15 اردیبهشت 1395 ساعت 10:34

سلام به طرفداران بایرن مونیخ سلطان قلبها
میدونم همه دوستان ناراحتند
یه خواهش داشتم از دوستان لطفا به کسى فحاشى نکنید
میدونم ناراحتید حق دارید
ولی بعضی وقتا نمیشه کاری انجام داد

همه چى دست بهم داد که این تیم بره فینال
پنالتى گل نمیشه یه گل مفت واقعا مفت میخوریم
همه بازیکنان زحمتشونو کشیدم
جالب اینه بعضیا به مولر فحش میدن
واقعا طرفداراى با حالى داریم
فصل بعد مطمئنم میریم فینال
پپ هم زحمتشو کشید
حالا کم کاستیهایم داشت ممنون
دیشب بازیکنان شجاعان جنگیدن ممنون
ولى هر سال به این مرحله رسیدن هم هنر میخواد
تا اینجا از بازیهای بایرن لذت بردم ممنون

erfan چهارشنبه 15 اردیبهشت 1395 ساعت 10:49

این اتلتیکو مسخرە ترین تیمی یە کە تا حالا دیدم . تیمهای عربی = اتلتیکو

ح‌ن چهارشنبه 15 اردیبهشت 1395 ساعت 11:08 http://wof90.blogfa.com

گواردیولا: من زندگیم را به بایرن داده‌ام
http://wof90.blogfa.com/post/405


ویدال: بایرن هنوز بهترین تیم در جهان است
http://wof90.blogfa.com/post/407

سام چهارشنبه 15 اردیبهشت 1395 ساعت 11:10

چقدر بچه این بعضی ها تون ...با چی میخواهین یورو ببرین ؟؟؟؟؟؟قدرت المان تو بایرن هست مگه چندتا ملی بوش تو بایرن فیکسن؟از 1990 عاشق المان شدم هیچ وقط اینقدر از بایرن بدم نیومده بود ...کاش دورتموند قهرمان میشد..کاش لورکوزن میشد.....این همه بول به این گواردیولا دادن این همه خرج بازیکن ...وای که چه لذتی داشت بایرن تمام المانی...بره گمشه مربیی که تیمواز حالت المانی در بیاره .....گواردیولا مسی نداشت هیچی نمیشد....انریکه اینو فهموند با 3 گانش.......

امیرحسام چهارشنبه 15 اردیبهشت 1395 ساعت 11:11

متنفرم از طرفدارای دوروزه یارو نمیدونه پنالتی رو تورس گرفت میگه گریزمان اون وقت راجع به بازی نظر میده بعدشم کسی حق توهین به مولر رو نداره گفته باشم اون هویت المانی تیم هست نظرم هم درمورد الونسو عوض شد اون خیلی با تعصب بازی میکنه کلاهمو به احترا م بایرن ور میدارم جاویدان بایرن

امین چهارشنبه 15 اردیبهشت 1395 ساعت 11:14

1)خیلی ناراحتم بابت حذف بایرن
2) خیلی خوشحالم بابت رفتن پپ- کلاقرارداد 3 ساله بستن کار اشتباهیه!
3) من به شخصه بایرن پپ را از اولش دوست نداشتم، بایرن عزیزه به خاطر بازیکنایی که تو تیم ملی آلمان بازی میکنن و اگه شواینی، کروس، گوتزه، روده، وا اخیرا مولر بخواد در بایرن نباشه ترجیح میدم مثلا طرفدار لستر سیتی باشم. تیم انگلیسی که ستون خط دفاعیش رابرت هوت آلمانی رو داره. نه ما که مثلا بهترین تیم آلمانیم بعد جلو اتلتیکو که در حد و اندازه های یه تیم درجه 2 هست از 2-3 بازیکن آلمانی استفاده میکنیم
4)زنده با مانشافت. امیدوارم جام جهانی 2018 را بگیریم و اگه بشه یورو 2016 فرانسه را هم

رضاا چهارشنبه 15 اردیبهشت 1395 ساعت 11:14

٣ سال پیش من مخالف گواردیولا بودم. الان هم تقریبا مخالف آنجلوتی هستم. البته نه به اندازه پپ. من نمیدونم دیشب چرا کاستا رو آورد بیرون کمان رو برد تو.
فقط مربی آلمانی بدرد بایرن میخوره. همینجور که لوو تو تیم ملی عالیه باید بایرن هم دنبال ی مربی آلمانی درست باشه جای اینکه از ریال و بارسا مربی بیاره

die roten چهارشنبه 15 اردیبهشت 1395 ساعت 12:25

من هیچگاه چنین شبی را در این ورزشگاه تجربه نکرده بودم، انگار زخمی عمیق تا مغز استخوانم فرو رفته است. بی شک از اینکه پنالتی را به گل تبدیل نکردم شرمگینم."مولر

mohammad چهارشنبه 15 اردیبهشت 1395 ساعت 12:47 http://avatarwater90@gmail.com

تف تو روح چاکر حرومزاده

mohammad چهارشنبه 15 اردیبهشت 1395 ساعت 12:50

حتما تو یورو هم میخواد بازیای المانو قضاوت کنه البته مطمین باشید مولر تو یورو خیلی خوب کار میکنه

محمد چهارشنبه 15 اردیبهشت 1395 ساعت 12:56

من تا حدود زیادی هم با انجلوتی موافق نیستم. توی رئال تنها بازی خوبی که تو اروپا انجام داد با بایرن بود(اون بازی هم من فکر می کنم تا حدی خود بایرن باعثش شد) والا بازی با دورتمن و اتلتیکو که تا حدودی خوش شانس بود. واقعا چی می شد این یورگن کلوپ با لیورپول قرارداد امضا نکرده بود

بهرام همیشه المانی چهارشنبه 15 اردیبهشت 1395 ساعت 13:00

بازم خدا رو شکر کنیم سه سالش تموم شدو میره. و چقدر بد بخته این منچستر سیتی خدا به داد اونا برسه

stefan effenberg چهارشنبه 15 اردیبهشت 1395 ساعت 13:01

اتفاقا تعویضش درست بود تنها کسی که باید تعویض میشد کاستا بود چون دیگه موثر کار نمی کرد و به جاش هم باید کومان رو میاورد.

just Bayern چهارشنبه 15 اردیبهشت 1395 ساعت 13:53

تیاگو و الونسو بر خلاف تصورم خیلی تعصب خودشون رو نشون دادن، با اینکه تیاگو تو زمین نبود......
آلمانی‌ها و بازیکنایی که تو آلمان بازی میکنن واقعا باشعور هستن و سر اشتباهات داور هیچی نگفتن برای خلاف کار های وحشیانه اتلتیکو

amirMULLER چهارشنبه 15 اردیبهشت 1395 ساعت 14:09

بعضی از هوادارای 2روزه حق توهین به مولر و ندران. دهنشونو ببندن چون همین مولر بازی با یووه مراو با گل اورد بالا ولی امب شبش نبود برای هر بازیکنی پی میاد

fc bayarn چهارشنبه 15 اردیبهشت 1395 ساعت 18:40

این اتلتیکو بازیکنا و مربیاش چقد پروئن میان میگن ما رفتیم با فینال و به گل هم رسیدیم و پنالتی از دست دادیم! ولی نمیان بگن همش کار داور بوده که ما رفتیم فینال و چاکر بی شرف هر کاری دلش خواست کرد اگه توجه کرده باشید توی بازی با بارسا هم اتلتیکو به لطف داور اومد نیمه نهایی حالا دارم حال بارسایی ها رو درک میکنم این اتلتیکو قشنگ تابلوئه داورا رو میخره

Hamid چهارشنبه 15 اردیبهشت 1395 ساعت 20:15

هرسال همین آش و همین کاسه... فکر کنم اگه هرکدوم از بازیکنای بایرن سرمربی این تیم پر ستاره میشدند حداقل تا فینال تیمو میبردند. سیمئونه با دست خالی تیمشو برد فینال ولی این پپ با دنیای پول و ستاره سه سال فرصت داشت نتونست کاری از پیش ببره. دلمون خوشه بوندسلیگا قهرمان میشیم. نیمه اول خوب بودیم ولی نیمه دوم با یه ذره فشار حریف تسلیم شدیم. گواردیولا هیچ برنامه ای در نیمه دوم نداشت. دقیقا مثل بازی رفت بازی شد. اگه واقعا مربی بود با این همه مهره بازی رفت کارو تموم میکرد. البته مشکلی در بایرن هست که باید حل بشه و اون اینه که رو آوردن به بازیکنای کشورهای دیگه و غافل شدن از جوانگرایی. بیشترشون غیر آلمانی هستن . نمونش بازیکنی مثل گوتزه که با سن کمش خیلی باشگاهها حسرت دراختیار داشتنشو میخورن روی نیمکته...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد