وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

اولیچ: میراث گواردیولا در بایرن در یادها نمی‌ماند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، ایویکا اولیچ، مهاجم سابق بایرن مونیخ، معتقد است ناکامی پپ گواردیولا در فتح لیگ قهرمانان با ‏باواریایی ها، باعث می شود دوره حضورش در این باشگاه به فراموشی سپرده شود.‏   

 
گواردیولا که آخرین روزهای حضورش در بایرن را سپری می کند، در سه ‏فصل حضور در این باشگاه، هر سه بار در نیمه نهایی لیگ قهرمانان مغلوب حریفان اسپانیایی شد و ‏نتوانست با این تیم به فینال چمپیونزلیگ برسد.
اولیچ به خبرنگاران گفت:" گواردیولا سه بار در نیمه نهایی چمپیونزلیگ مغلوب شد و با استاندارد بالای ‏بایرن، این یک ناکامی است. شاید بایرنی ها بگویند او جام های داخلی زیادی به دست آورد اما با توجه به ‏قدرت باشگاه، این دستاوردی است که آنها باید حتما به آن می رسیدند. 
بله، اتلتیکو فوتبالی تخریبی بازی کرد اما آنها می دانند که دقیقا چه می خواهند و در این بازی شطرنج ‏گونه، سیمئونه حرکات درستی انجام داد. گواردیولا به فلسفه اش پابند بود و در رقابت های اروپایی ‏شکست خورد؛ اگرچه او از ابتدا باید با انتظارات زیادی سازگار می شد. او وقتی به بایرن آمد که هاینکس ‏همه جام ها را برد و گواردیولا تنها می توانست موفقیت او را تکرار کند. او اینکار را نکرد و در یادها ‏نخواهد ماند."
 

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
محمدرضا از 96 عاشق المان بایرن جمعه 17 اردیبهشت 1395 ساعت 12:43

یادش بخیر چه بازیکنی بود عاشقش بودم با ریبری و روبن بهترین بودن اون گلش به منچستر را یادم نمیره بایرن را برگردوند به بازی و منچستر راحذف کردیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد