وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

اوگن تالر: گوتزه بیش از حد در بایرن بی خیال بود

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، عضو سابق بایرن معتقداست که ماریو گوتزه برای پیدا کردن جایگاهش در بین ستاره های تیم، بیش از حد بی خیال و کم تجربه بود. 

 

زننده ی گل قهرمانی آلمان در جام جهانی 2014 سه فصل قبل در حالیکه در تیم دورتموند می درخشید به بایرن آمد ولی در این تیم  هیچ گاه به مهره ای کلیدی تبدیل نشد.

از همین رو کلاوس اوگن تالر که سابقه ی بردن 7 بوندس لیگا با بایرن دارد اعتقاد دارد که گوتزه در پیشرفت سطح بازی اش در مونیخ ناکام بود:"اگر صادقانه بگویم، گوتزه هیچ پیشرفتی نکرد.در دروتموند او یک ستاره بود.شاید بایرن و گوتزه مناسب هم نبودند.شاید ماریو زیادی بی خیال بود چراکه بایرن همانند استخریست که مملو از کوسه می باشد.شاید ماریو زیادی برای این کار بی خیال بود.نمی دانم که بین او و آنجبوتی صحبتی برقرار شده است یا که نه.جدای از این حرف ها زمان آن رسیده است تا گوتزه حرکتی بکند چراکه استعدادش در حال تلف شدن است. اما در هر حال او فوتبالیستی بزرگ است."

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
افن برگ جمعه 17 اردیبهشت 1395 ساعت 02:12

چه بی خیالی بابا...پپ نادون میچسبوندش رو نیمکت...انتظار داشتی چیکار کنه دوست عزیز

bahar_2000 جمعه 17 اردیبهشت 1395 ساعت 09:26

واااااا کجا بی خیال بود؟؟ فصل قبل به این خوبی کار کرد ولی این فصل به خاطر این مصدومیت مسخره از چشم پپ افتاد اگه هی بش بازی میداد تا راه بیوفته و مثل قبل بشه الان این همه اذیتش نمیکردن بیچاره را تازه وقتی هم تو تیم ملی هس گل میزنه چون لو بش امید میده و باش خوب رفتار میکنه کم کم دارم از کوره در میرم این همه انتقاد ازش میکنن با بد ترین بازی کنام اینجوری رفتار نمی کننننن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد