وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هیتسفلد: خرید تونی معامله بزرگی برای بایرن مونیخ بود؛ به لوکا مدیونم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، سرمربی سابق بایرن مونیخ از خاطرات حضور لوکا تونی در این تیم می گوید. 

 

چهارشنبه صبح لوکا تونی در کنفرانس خبری اعلام کرد که از دنیای فوتبال خداحافظی کرده است. این مهاجم گلزن ایتالیایی جدا از سری آ، دوران خوشی را هم در بوندسلیگا سپری کرد.

اوتمار هیتسفلد، سرمربی آلمانی و سابق بایرن مونیخ در مصاحبه اختصاصی با دی مارتزیو، از خاطرات تونی می گوید:

“من به شدت به او مدیون هستم. لوکا تونی استایلِ تیم من را فهمید و فقط در یک فصل ۳۹ گل برای تیمم به ثمر رساند. من خاطرات فوق العاده ای از دوران حضور او دارم. خرید تونی در سال ۲۰۰۷ برای بایرن مونیخ، معامله خیلی بزرگی بود. او هر چیزی که شما از یک مهاجم می خواهید داشت: خطرناک در ضربات سر و محوطه جریمه، غریزه برای گلزنی و بی رحم در نزدیکی خط دروازه. روحیه تیمی او را دقیقا در هر بازی به خاطر دارم. شخصیت تونی فوق العاده بود و اینکه هم طرفداران و هم بازیکنان او را دوست دارند تصادفی نیست.
 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد