وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

گومز: 3 دقیقه بازی در مانشافت هم من را خوشحال می کند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، ماریو گومز امید زیادی به همراهی مانشافت در یورو دارد.   

 

ماریو گومز که جام جهانی برزیل را از دست داده بود این بار شرایط را برای رفتن به مسابقات قهرمانی اروپا مهیا می بیند. او در مورد این مسابقات به روزنامه Playboy می گوید:

’’ دل مشغولی من فقط این است که ما قهرمان اروپا شویم، اگر در پایان فقط 3 دقیقه دراین راه کمک کرده باشم باز هم خوشحال هستم.
 ‘‘

گومز فصلی بسیار خوب را در بشیکتاش سپری می کند و در صدر جدول گلزنان قرار دارد، او به طور منظم از سوی یواخیم لوو به اردوی مانشافت در این اواخر دعوت شده است. گومز شهرتی عمومی همانند ستارگان بزرگ دنیای فوتبال ندارد اما بدون آن نیز خوشحال است:

’’ من هرگز نمی خواهم زندگی خود را با یکی از این بازیکنان(مسی،رونالدو،ابراهیموویچ،نیمار) عوض کنم. آنها درخشان هستند و پول های میلیونی در می آورند ولی آیا زلاتان می تواند پای خود را در پاریس از در خانه خود بیرون بگذارد؟! ولی من در اینجا(بشیکتاش) برای غذا خوردن به بیرون می روم، به تعطیلات می روم و زندگی بسیار خوبی دارم.
 ‘‘

 

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد جمعه 24 اردیبهشت 1395 ساعت 22:41

مانشافت یعنی چی؟
من واقعا معنیشو نمی دونم اینو نخواین به هوادارای به بایرن ربط بدین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد