وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

توضیحات امره چان درمورد علل ترک بایرن

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، بازیکن سابق باشگاه بایرن می گوید پس از صحبت با پپ گواردیولا متوجه شد که در این تیم آینده ای ندارد. 

 
امره چان که جزو استعداد های برتر فوتبال آلمان شناخته می شود، در سال 2013 از باواریایی ها جدا شد و به لورکوزن پیوست.

این بازیکن که پس از گذراندن یک فصل در تیم لورکوزن به لیورپل رفته، در مورد علت جدایی اش از بایرن توضیحاتی ارائه داد:"باشگاه خواهان حفظ من بود. اما من چون به مدت زمان بیشتری برای حضور در زمین نیاز داشتم، به لورکوزن رفتم. من بازیکن جوانی هستم و برای بازیکنان جوان حضور در زمین مهمترین چیز است.پیش فصل را من با پپ گذراندم. از وی کمال تشکر را می کنم. از او پرسیدم : براتی فصل بعد چه نظری روی من داری؟ آیا می توانم در ترکیب تیم بازی کنم؟ پپ با صداقت به من گفت:نمی توانم قول حضور در 20-30 بازی در فصل را به تو بدهم. تو جوان هستی و باید خودت را اثبات کنی. آن موقع تصمیم گرفتم از بایرن بروم. "

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد