وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

گومز: می خواهم بخشی از تیم قهرمان اروپا باشم؛ نمی گویم که سرمربی به من نیاز دارد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مهاجم گلزن بشیکتاش از هدفش برای یورو 2016 می گوید.   

 

ماریو گومز مهاجم گلزن بشیکتاش که به لیست اولیه یواخیم لوو برای حضور در یورو 2016 رسیده است، از عطش خود برای این رقابت ها می گوید. به گزارش Fourfourtwo، گومز در مصاحبه ای با بیلد اینگونه گفت:

’’ انتظار بازی خوبی در یورو از تیممان دارم اما هیچ انتظار شخصی برای خودم ندارم. مربی می داند که می تواند به من اعتماد کند. او تصمیم نهایی را خواهد گرفت که چگونه به من نیاز داشته باشد. اگر او حتی یک دقیقه هم در طول رقابت ها به من نیاز داشته باشد، در آن یک دقیقه همه توان خود را می گذارم. اگر بازی هم نکنم، همه تلاشم را در تمرینات می کنم و به بقیه کمک می کنم که خوب بازی کنند. مهم ترین چیز قهرمانی است و من می خواهم بخشی از تیم باشم اما نمی گویم که سرمربی به من نیاز دارد. می خواهم احساس بچه ها در ریو را حس کنم. هرگز چنین حسی نداشته ام و می خواهم آن را احساس کنم.
 ‘‘

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
نوید دوشنبه 3 خرداد 1395 ساعت 13:02

از این تن لشی که الان وایساده نوک حمله خیلی بهتر بود همینطور مانژوکیچ این آقا فقط یه جا وایمیسته تا بهش پاس بدن نه میدوعه نه دریبل میزنه هیچی وقتی بایرن حریفش ضعیفه چارتا چارتا میزنه ولی وقتی تیم تو بحران باشه انگار تیم ده نفرس یادمه همین گومز چهار سال پیش وقتی جریان بازی به سود رعال بود چطور همه چیو عوض کرد یا مانژوکیچ حداقل هیچکاری نمیکرد دفاع تیم حریفو به هم میریخت این تن لش هم به درد درتموند میخوره نمیدونم چرا این رومینگه با وجود مانزوکیچ اینو آورد به خدا این بشر اصلا نمیتونه بدوعه اینقد سره اصلا نمیتونه خودشو تکون بده تو ضد حملات تا این بخواد توپ رو تکون بده کل تیم حریف برمیگردن عقب

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد