وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

لیزارازو: آلمان پتانسیل قهرمانی اروپا را دارد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مدافع اسبق تیم ملی فوتبال فرانسه تصور می‌کند آلمان‌ها شانس خوبی برای کسب مقام قهرمانی یورو ۲۰۱۶ دارند. 

 

بیزانت لیزارازو یکی از بازیکنان سابق فرانسه است که خوب فوتبال ژرمن‌ها را می‌شناسد. پیشکسوت 46 ساله کنونی که سال‌ها در تیم بایرن مونیخ توپ زد،‌در سال 1998 با تیم ملی فرانسه قهرمان جهان شد و 2 سال بعد از آن نیز افتخار قهرمانی یورو را پیدا کرد.

لیزارازو اظهارداشت: من اطمینان دارم آلمان قابلیت کسب قهرمانی دوگانه را دارد.آنها بازیکنانی خوب دارند و در عین حال صاحب مربی خیلی خوبی هستند.

وی ادامه داد: در آن زمان تیم قهرمان جهان ما،‌ پیش رفت چون می‌خواست نشان دهد قهرمانی جهان اتفاقی نبوده است.تصور می‌کنم ما 3، 4 سال تیم برتر جهان بودیم.

مدافع اسبق خروس‌های آبی ادامه داد: آلمان باید از نظر روانی قوی باشد. چون همه تیم‌ها می‌‌خواهند مقابل آنها نتیجه بگیرند. برای این که در این نبردها موفق ماند،‌آلمان نیاز دارد که از نظر روانی نیز قوی باشد.

به اعتقاد این چهره چند تیم می‌توانند رقیب آلمان در راه قهرمانی قاره سبز باشند. وی اظهارداشت:‌اسپانیا،‌بلژیک و فرانسه می‌توانند قهرمان شوند. البته به نظرم ایتالیا می‌تواند مشکل‌ساز‌ترین تیم برای ژرمن‌ها باشد. البته نه به این خاطر که ایتالیایی ها خوب بازی می‌کنند. بلکه به این دلیل که همیشه آلمان‌‌ها در تورنمنت‌ها مقابل ایتالیا خوب ظاهر نمی‌شؤد. دلیلش را هم نمی‌دانم چیست.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد