وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

اوگن تالر: آلمان همیشه مدعی قهرمانی در یورو است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، گلاوس اوگن تالر شانس قهرمانی آلمان و فرانسه را در یورو بیشتر از سایر تیم ها می داند.  

 

کلاوس اوگن تالر مربی سابق لورکوزن و وولفسبورگ توانایی تغییر تاکتیک تیم یواخیم لوو را عامل برتری آنها در این تورنمنت می داند. به گزارش GOAL اوگن تالر نیز که همانند قهرمانی مانشافت در جاج جهانی 2014 توانسته بود با پیروزی 1-0 برابر آرژانتین در جام جهانی 1990 قهرمان جهان شود، در مورد شانس قهرمانی تیم ها در یورو به Omnisport می گوید:


این سخت است که بگوییم کدام کشور بهترین است. آلمان همیشه یکی از آنها بوده است( مدعیان قهرمانی). فرانسه میزبان هم البته که مدعی است اما نمی دانم چرا بلژیک را یکی از مدعیان قهرمانی نمی دانم، قهرمان شدن آنها برایم قابل تصور نیست! برای من به عنوان یک تماشاگر فقط لذت بردن مهم است و اینکه در پایان کدام تیم قهرمان می شود اهمیتی ندارد.

اوگن تالر قابلیت تطبیق پذیری را در موفقیت المانها در تورنمنتها مهم می داند:


در جام جهانی 2014 ما شروع سختی داشتیم اما بازی به بازی بهتر شدیم و با شرایط تطبیق یافتیم، این است تفاوت آلمان با سایر تیم ها. در جام جهانی 1986 مکزیک هم همیگونه بود، اما در جام جهانی 1990 اوضاع متفاوت بود چون بایک پیروزی خوب مقابل یوگوسلاوی آغاز کردیم. در پایان باید بگویم این ذهنیت در تیم ملی آلمان وجود دارد که در شرایط مختف تغییر تاکتیک دهد و این موضوع سبب افزایش سطح انها می شود.

 

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
مسعودآلمانی-رئالی جمعه 21 خرداد 1395 ساعت 11:56

منم احساس میکنم آلمان قهرمان نمیشه.اما بازدوباره احساس میکنم که اگرقرارکسی جزآلمان قهرمان بشه فرانسه هست.فرانسه توی نیمه نهایی به آلمان برخورد میکنه فرانسوای ها توانایی شکست دادن آلمان کبیرندارند.پس آلمان باشکست فرانسه میره فینال ازاونطرف هم انگلیس میادفینال.آلمان انگلیس فینالیست هستند.آلمان با تمام کمبودهاش توانای شکست دادن انگلیس داره.پس نهایتا آلمان قهرمان میشه ان شااله.اما یه بازی سخت توی مراحله یک چهارم داریم که به بلژیک برخورد میکنیم امیدوارم بتونیم تیم خوب بلژیک شکست باگه یه موقع نیلوفردیدی سلام منوبهش برسون. البته فقط به خودش یواشکی بگو مسعودسلام رسوند.دیم.ان آلمان قهرمانه.چون نویربواتنگ هوملس اوزیل کروس مولر.وحتی سانه وکیمیش تواوج هستند.خیلی حیف شدگوندگان وروبس مصدوم شدند.مخصوص گوندگان که فوق العاده آماده بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد