وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

یورگن کولر: به دلایل امنیتی به فرانسه نمی‌روم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، اسطوره فوتبال آلمان ترجیح می‌دهد رقابت‌های یورو را از تلویزیون دنبال کند.   

 
یورگن کولر که سال 1990 با تیم ملی آلمان قهرمان جام جهانی شد، به دلیل ترس از حملات تروریستی به فرانسه سفر نمی‌کند. او که تیم کشورش نخستین بازی‌اش را یکشنبه شب پیش رو دارد، در مصاحبه با "کلنیشه روندشاو" گفت:" ریسک مسائل امنیتی برای من خیلی بالاست، ترجیح می‌دهم جلوی تلویزیون بنشینم و بازی‌ها را از دور دنبال کنم." 

این اسطوره پنجاه ساله با یاداوری حملات سیزده نوامبر پاریس که همزمان با حضور تیم ملی آلمان در پاریس رخ داد، افزود:" به نظر من اینبار هم یک اتفاقی خواهد افتاد. چطور می‌خواهند جلویش را بگیرند؟ من مدتی است که حتی موقع حضور در استادیوم‌های آلمان هم حالم بد می‌شود."
او در مورد پیش‌بینی‌اش از قهرمان یورو هم گفت:" ما قهرمانیم؛ هر چه باشد بهترین تیم را داریم. تیمی که قهرمان جهان شده نمی‌تواند هم به یک تورنمنت برود و بگوید می‌خواهیم دوم شویم؛ اصلا قابل قبول نیست. به نظر من بعد از آلمان، اسپانیا و فرانسه بالاترین شانس را برای قهرمانی دارند."
 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد