وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

کروس: همه برای بازی مقابل اوکراین هیجان داریم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، تونی کروس پیش از اولین بازی آلمان در یورو ۲۰۱۶ روبرو خبرنگاران نشست و از شرایط تیم صحبت کرد.  

 

تونی کروس، هافبک باشگاه رئال مادرید و تیم ملی‌ آلمان در جام ملت‌های اروپا، در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد.

به گزارش مارکا، کروس در این کنفرانس می‌‌گوید:


"سال ۲۰۱۳ من با بایرن با وجود مصدومیت در فینال چمپیونزلیگ پیروز شدم پس احساس بسیار ویژه‌ای داشتم. زمانی‌ که به چلسی باختیم به خود قول دادم که با بایرن قهرمان اروپا شوم. سال بعد من مصدوم بودم اما در فینال بودم و توانستم به رویای خود برسم."

کروس در مورد تیم ملی‌ آلمان هم می‌‌گوید:


"بسیار برای بازیکنان خاص است که همراه با سرمربی تیم بزرگ شویم. من وقتی‌ در تیم ملی‌ حضور دارم و با بازیکنان می‌‌توانم به زبان مادری صحبت کنم احساس ویژه‌ای دارم. همه برای بازی مقابل اوکراین هیجان داریم چون حریف سرسختی است. باید هم از نظر تکنیکی و هم نظر تاکتیکی سرتر از آنها باشیم. نیاز به تمرینات بیشتری نداریم و در سطح خوبی‌ هستیم."

 

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
sadaf یکشنبه 23 خرداد 1395 ساعت 21:07

واییی دارم می میرم از استرس
ایشالا که مثل همیشه همشون خوب کار کنن و خلاصه حسابی سر افرازمون کنن
ببینم چه می کنید پسرا

b دوشنبه 24 خرداد 1395 ساعت 01:45

یعنی تونی سه بار قهرمان اروپا شده؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد