وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

تونی کروس بهترین بازیکن دیدار آلمان برابر اوکراین شد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، در جریان دیدار تیم ملی آلمان برابر تیم ملی اوکراین، تونی کروس، هافبک خلاق آلمان ها به عنوان برترین بازیکن زمین از سوی یوفا برگزیده شد.  

 

وی با ارسال زیبایش پایه گذار گل اول ژرمن ها بود که شکودران موستافی با یک ضربه سر آن را به گل تبدیل کرد.

دیدار دو تیم آلمان و اکراین لحظاتی قبل با برتری 2-0 آلمان به اتمام رسید. موستافی و باستین شواین اشتایگر، گلزنان این بازی نام گرفتند.

منبع

نظرات 5 + ارسال نظر
علیرضا دوشنبه 24 خرداد 1395 ساعت 09:18

زنده باد ریییییییییییییییییییییسسسسسسسسسسسسس
حال کردم از گل رییس، ای ول ......

ahmad دوشنبه 24 خرداد 1395 ساعت 11:10

نویر بهترین بود

محمد دوشنبه 24 خرداد 1395 ساعت 13:56

سلام
تونی کروس خیلی خوب بود ولی بنظر من سامی خدیرا بهتر از اون بازی کرد

گرشاسب سه‌شنبه 25 خرداد 1395 ساعت 01:04

تبریک
عجب درخششی داشت نویر، حال کردم
به این میگن دروازه بانی
آفرین به غیرت بواتنگ ، اون توپ رو کشید بیرون ، خیلی حال کردم.

sadaf سه‌شنبه 25 خرداد 1395 ساعت 01:35

تبریک به همهٔ دوستان
مانو و بواتینگ که واقعا خیلی خیلی دمشون گرم عالی بودن
تونی هم خدایی اون وسط زمین خیلی تلاش کرد قبلا هم گفته بود تو همه بازیا برای پیروزی تلاش می کنم به حرفشم عمل کرد حقشم بود به نظرم اگرچه همشون واقعا عالی بودن وقتی شواینی تو دقیقه نود گل زد تو آسمونا‌بودم خیلی ضد حمله باحالی بود کاشکی تو بازی های بعدی هم همینطور عالی باشیم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد