وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بکن‌باوئر: نیازی به استفاده از شواینی نیست

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، قیصر فوتبال آلمان معتقد است تیم ملی این کشور لازم نیست به هر قیمتی به فکر استفاده از شواینی باشد.   

 
به رغم درخشش باستین شواین‌اشتایگر در مدت کوتاهی که مقابل اوکراین به میدان رفت، فرانتس بکن‌بائر همچنان عقیده دارد که این بازیکن را نباید بیش از زمانی کوتاه به زمین فرستاد. قیصر فوتبال آلمان که با "بیلد" سخن می‌گفت:" اظهار داشت:" من فکر نمی‌کنم که او به مرز آمادگی لازم رسیده باشد. بنابراین لزومی ندارد که برای قرار دادن او در ترکیب یازده نفره اصرار ورزیم." 

او در ادامه خاطر نشان کرد:" البته می‌دانم که او در مسیر امیدوارکننده‌ای قرار دارد و اراده‌ای که او بارها نه فقط هم در جام جهانی اخیر از خود نشان داده ثابت می‌کند که همین به زمین رفتن‌های کوتاه هم برایش خیلی مهم است. البته قرار نیست تنها دو دقیقه باشد، بلکه می‌تواند بیشتر هم باشد مثلا نیم ساعت یا یک نیمه."
گفتنی است شواین‌اشتایگر در دقیقه نود بازی آلمان مقابل اوکراین به زمین رفت و دو دقیقه بعد یعنی در زمان‌های تلف‌شده حساب کار را دو بر صفر کرد.
 

منبعر

نظرات 4 + ارسال نظر
بهروز چهارشنبه 26 خرداد 1395 ساعت 10:25

برو خودت رو جمع کن با این حرف زدن مزخرفت!!!! نیازی به نظر دادن تو نیست. اگه نظر ندی نمیگن نوار خالی هستی مزخرف عوضی حالم ازت بهم میخوره شما همتون باندید و خفه شو و حرف نزن.
شواینی عشقه میتونی بفهمی یا نه؟ ببخشید لگه اعصابم خورد شد. ازبچگی تا حالا طرفدار بایرن و تیم ملی آلمان بودم. زنده باد آلمان و طرفداران تیم ملی آلمان.
زنده باد شواین اشتایگر عشق همیشگی

محمد چهارشنبه 26 خرداد 1395 ساعت 11:27

بکن بائر خودش هم نمی دونه چی می گه یه بار می گه شوتینی رو ببرن یورو چون به بازیکنا انگیزه می ده و فینال جام جهانی رو مثال می زنه و بعد هم الان این نظر رو می ده. یا قبلا می گفت پپ بدرد نمی خوره و بعدش می گفت عالیه

آلمان چهارشنبه 26 خرداد 1395 ساعت 12:27

آقای بهروز کسی مثل شما که این طور بی ادبانه و گستاخانه در مورد قیصر و اسطوره فوتبال آلمان و جهان صحبت میکنی قطعا نمیتونی یه هوادار آلمان باشی یا حداقل امثال جنابعالی رو بنده آلمانی نمیدونم.

و آقای محمد عزیز هیچ وقت فکر نکنیم که از خود آلمانی ها فوتبال و شرایطشون رو بهتر درک میکنیم و شناخت داریم و از یکی مثل بکن باوئر بیشتر فوتبال میفهمیم!

با تشکر از همه هواداران با ادب و با شخصیت فوتبال مخصوصا هواداران ژرمنها

محسن چهارشنبه 26 خرداد 1395 ساعت 16:41

فقط یک ایرانی که می تونه به قیصر فوتبال المان اینجوری توهین کنه...وای مردم از خنده...شواینی عشق تمام المانی است همچنین قیصر...به نظرم صحبتاش می تونه تا حدودی درست باشه ...چون کاپیتان هنوز صد در صد آماده نیست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد