وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

تیم ملی ایرلند شمالی 0 - 1 تیم ملی آلمان؛ بازگشت ژرمن‌ها

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، تیم ملی آلمان در شبی که موقعیت های زیادی روی دروازه حریف ایجاد کرد، توانست با نتیجه 1-0 به پیروزی برسد و به عنوان تیم اول گروه C راهی مرحله بعد شود.   

 
تیم ملی آلمان در سومین بازی مرحله گروهی خود مقابل ایرلند شمالی به میدان رفت و با پیروزی در این دیدار، به عنوان تیم اول راهی مرحله بعد شد. 

در ابتدای مسابقه ایرلندی‌ها مصمم نشان می‌دادند اما این آلمانی‌ها بودند که دقیقه پنج اولین موقعیت را ایجاد کردند. با این حال ضربه سر گومز روی سانتر کیمیچ با دخالت مدافعان حریف راهی به درون دروازه نیافت. سه دقیقه بعد باز هم کیمیچ حرکت خطرناکی را آغاز کرد، پاس او در فاصله سی متری دروازه به اوزیل رسید، او توپ را برای مولر ساخته و پرداخته کرد اما ضربه نهایی این مهاجم بایرنی توسط دروازه‌بان ایرلند مهار شد. 

دقیقه 12فرصت بعدی برای شاگردان لوو که مالکیت توپ را از آن خود می‌دیدند پدید آمد؛ ماریو گومز روی خط محوطه جریمه ایرلند پاسی را برای گوتزه ارسال کرد، او در مصاف با مک‌گاورن ناکام بود اما توپش در این میان به کیمیچ رسید. با این حال او هم در زدن ضربه نهایی دقت لازم را نداشت و فرصت به دست آمده را از دست داد. آلمان که پویاتر و پرتحرک‌تر از دیدار مقابل لهستان به نظر می‌رسید، دقیقه بیست توسط اوزیل موقعیت خطرناک دیگری برای گل زدن داشت اما درحالیکه به جز دروازه‌بان ایرلند مانع دیگری را روبروی خود نمی‌دید، توپ درست روی پاهایش جفت و جور نشد.
دقیقه 23 سانتر کیمیچ در مرکز زمین به گومز رسید، او توپ را برای مولر ارسال کرد و این بازیکن هم از فاصله هفت متری به سمت دروازه ایرلند شوت کرد، اما توپش با اختلاف بسیار اندک از کنار تیر دروازه به بیرون رفت.
او بالاخره دقیقه 29 موفق به شکستن قفل دروازه مک‌گاورن شد. این بار هم گومز و کیمیچ و اوزیل مهیا کننده این فرصت بودند و ضربه نهایی را گومز، در حالی که مدافع حریف در مقابلش قرار داشت، زد. 

ده دقیقه بعد این سه بازیکن موقعیت دیگری را ایجاد کردند و گومز می‌توانست اختلاف کار را به دو گل برساند اما او در حالیکه در فاصله پانزده متری دروازه ایرلند فضای خالی بسیاری را در اختیار داشت و کسی مزاحمش نبود، در زدن ضربه آخر دقت لازم را نداشت و این فرصت از دست رفت تا نیمه نخست با همان تک گل گومز پایان یابد. 

در نیمه دوم هر دو تیم بدون هیچ تغییری وارد زمین شدند. دقیقه 52 کیمیچ سانتری عالی را برای گوتزه ارسال کرد. این بازیکن درحالی که موقعیت بسیار خوبی در اختیار داشت در مصاف با مک‌گاورن شکست خورد. این اولین فرصت خطرناک بازی در نیمه دوم بود. گوتزه سه دقیقه بعد جای خود را به آندره شورله داد. 

دقیقه 57 ژرمن‌ها اسیر یک ضد حمله شدند و در شرایطی که نویر تا فاصله بیست متری تک و تنها بود اوزیل فورا به عقب بازگشت و فرصت را از حریف گرفت. در این دقایق شاگردان لوو رو به جلو حرکت می‌کردند اما در زدن ضربات آخر توفیقی نداشتند و به نظر می‌رسید این نیمه تب و تاب نیمه نخست را ندارد. دقیقه 70 شواین‌اشتایگر هم به جای خدیرا به زمین آمد تا شاید بتواند درخشش بازی نخست برابر اوکراین را که دقایق آخر وارد زمین شد و در اولین حرکتش گلزنی کرد را جبران کند اما این بار موفق به نظر نمی‌رسید. 

دقیقه 82 سانتر زیبای کیمیچ از سمت راست روی سر گومز فرود آمد، توپ این مهاجم سی ساله اگر چه اینبار درون چارچوب بود اما با واکنش عالی مک‌گاورن به بیرون رفت. او یکبار دیگر دقیقه 89 روی پاس شورله موقعیت خوبی برای گلزنی داشت اما باز هم مک‌گاورن دروازه‌اش را نجات داد. این اما آخرین فرصت ژرمن‌ها نبود.

اوزیل دقیقه 90 از سمت راست خطرناک ظاهر شد، ولی ایرلندی‌ها خوش‌شانس بودند که توپ این بازیکن با اختلافی بسیار کم به بیرون رفت تا سه امتیاز بازی به لطف تک گل گومز که در نیمه نخست به ثمر رسید به حساب آلمان واریز شود.

منبع

نظرات 13 + ارسال نظر
علیرضا حیدریان سه‌شنبه 1 تیر 1395 ساعت 22:24

با عرض تبریک به خاطر اولی به تمام طرفداران المان کبیر. جدا از نکات مثبت ولی دوستان خیلی بعضی بازیکنان کند و سنگین هستند گوتزه که شرم آور است اگر به این شکل بازی کنیم عمرا حریف اسپانیا شویم. از امره چان باید استفاده می شد.ولی توکل به خدا قهرمانیم

محمدرضا اشتایگر سه‌شنبه 1 تیر 1395 ساعت 22:24

یک بازی معمولی و بی انگیزه واقعا انتظار یه بازی خیلی بهتر و داشتم گوتسه واقعا افت کرده نمی تونم بفهمم چرا تو زمین میزارتش فقط جای یه تعویض رو میگیره .
باید دید به کی میخوریم و از کدوم طرف جدول میریم بالا

امین بایرنی سه‌شنبه 1 تیر 1395 ساعت 22:32

به نظر من نیمه اول خیلی بهتر و منظم تر بازی کردیم گوتزه خیلی موقعیت خراب کرد کیمیش خوب بود حداقل هزار برابر از هوودس بهتر بود خیلی تو حمله شرکت می کرد مولر هم که فقط به تیرک می زد ولی در کل من راضیم و خیلی امیدوارم به این تیم

آرمان سه‌شنبه 1 تیر 1395 ساعت 22:44

تیم تازه داره خودشو پیدا میکنه، امار بازی خوبه به جز تعداد گل، امیدوارم که قهرمان شیم، حیفه شواینی بدون جام یورو

M.S.G سه‌شنبه 1 تیر 1395 ساعت 23:37

به گزارش "ورزش سه"، به دلیل شکایت شبکه ماهواره عربی «بین اسپورت» از تلویزیون ایران، مسؤولان پخش شبکه‌های سوم و ورزش سیما بازی‌های جام ملت‌های فوتبال اروپا(یوفا 2016) را از شبکه ماهواره‌ای حذف کرده و به دلیل همین شکایت، دیدار آلمان و ایرلند شمالی و همچنین لهستان و اوکراین که اکنون در حال برگزاری است را از طریق فرستاده‌های زمینی روی آنتن بردند.


با وقوع این اتفاقات، بینندگانی که از طریق شبکه سه بازی‌های اروپایی را پیگیری می‌کردند به جای بازی آلمان و ایرلند شمالی، مستند موتو جی پی دیدند.

نیما سه‌شنبه 1 تیر 1395 ساعت 23:47

با تبریک به همه بچه ها

امدن کیمیچ میزان ایجاد خطر و حملات تیم رو خیلی بالا بر د , البته این دلیل نمیشه کیمیچ روبری تیمهای بزرگ مثه اسپانیا ایتالیا بجای هوودس بازی کنه , چون هوودس با تجربه هستش و در دفاع و سرزنی فوق العاده هستش. این تغییر برای این بازی ضروی بود و کارلو عالی بود , همه چیز عالی بود غیر گل زنی . امیدواریم با جلو رفتن تیم کندی و رخوت تو خطه حمله ازبین بره , فراموش نکنیم که بایرن خیلی به گوتزه و مولر ضربه زده , هم بدنی هم تاکتیکی , با امید موفیقت مانشافت.

مسعودآلمانی-رئالی سه‌شنبه 1 تیر 1395 ساعت 23:50

یک چهرم میخوریم به ایتالیا نیمه نهایی هم به برنده بازی انگلیس فرانسه میخوریم.درواقع اگه دوم شدبودیم مسیرآسانتری داشتیم.برعکس اسپانیا به هیشکی نیمخوره یک چهارم به لهستان میخوره واگه پرتغال توگروهش دوم بشه اسپانیا توی نیمه نهایی به تیم مثل ولز یا شایدم بلژیک بخوره.خداکنه پرتغال توگروهش اول بشه تا نیمه نهایی بشه اسپانیا پرتغال آلمان فرانسه فینال آلمان اسپانیا.ان شااله قهرمان هم آلمان کبیر

عقاب سفید چهارشنبه 2 تیر 1395 ساعت 01:48 http://www.darmanqom@yahoo.com

سلام
جام مسخره ای شد ، در نیمه پایینی جدول ایتالیا با اسپانیا وبرنده ان با آلمان و سپس برنده فرانسه وانگلستان با برنده انها ودرنتیجه یک تیم به فینال میرسد.
درآن سوی جدل سویس ،لهستان ،کرواسی ،ولز وبقیه بچه ها یک تیم به فینال میرسد .
ای کاش به مانند جام جهانی 86 دوم میشدیم تامسیر راحتتری داشتیم!!

bahar_2000 چهارشنبه 2 تیر 1395 ساعت 02:10

واایی از بین آلمان اسپانیا فرانسه انگلستان و ایتالیا کدومشون میرن فینالل چه رقابت سختی . چه شانس بدی
دوست داشتم اسپانیا و آلمان فینالیست میشدن حیفه بهم بخورن و یکیشون حذف بشه

مسعودآلمانی-رئالی چهارشنبه 2 تیر 1395 ساعت 03:14

ان شااله که آلمان قهرمانه.ولی مسیرسختی هست.خداکن پرتغال اول بشه که حداقل اونطرف جدول یه تیم اسمی باشه هرچندپرتغال هم ضعیف ظاهرشده

منصور چهارشنبه 2 تیر 1395 ساعت 10:09

هر چند که باید واقع گرا بود - به نظر من آلمان این دوره مستحق قهرمانی نیست - البته بقیه تیمها هم داغون هستند

سامان چهارشنبه 2 تیر 1395 ساعت 12:31

واقعا عالی بازی کردند گرچه باید بیشتر گل میزدیم به عنوان قهرمان جهان اما از فوتبال المان بسیار راضی هستم به نظر من لوو جواب تمامی منتقدان را داد بازی با ایرلند شمالی فقط یک چیز کم داشت اونم گل کم بود
*چرا دیشب از شبکه ی 3 سیما بازی المان و ایرلند شمالی پخش نشد لطفا اگر امکان دارد به ما خبر دهید چه اتفاقی افتاده بود*

نوید چهارشنبه 2 تیر 1395 ساعت 16:03

اسپانیا/ایتالیا/انگلیس و فرانسه هر کدومشون حریف آلمان بشن بد میبازن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد