وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

رودی فولر: این بار ایتالیا را شکست می دهیم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مدیر باشگاه لورکوزن آلمان، ستاره سابق رم که در این شهر هنوز بسیار محبوب است و قهرمان جهان در سال 1990 همراه با تیم ملی آلمان، رودی فولر، معتقد است آلمان باید این بار ایتالیا را شکست دهد. 

 

دو تیم آلمان و ایتالیا در چارچوب یورو 2016 مرحله یک چهارم نهایی، روز شنبه دوم جولای در بوردو به مصاف هم خواهند رفت. رودی فولر که همسرش سابرینا، ایتالیایی است،  در گفتگو با بیلد در مورد این بازی گفت:

“ایتالیایی ها همه را سورپرایز کرده اند. در ایتالیا پیش از شروع مسابقات شانس زیادی برای تیم ملی قائل نبودند. اما هنگامی که ایتالیا در یک تورنمنت مهم به میدان می رود، شرایط کاملا فرق می کند. این قدرت ایتالیاست و اکنون همه به قدرت آتزوری اعتقاد پیدا کرده اند. آلمان به صبر و شکیبایی نیاز دارد. ایتالیا بازی دفاعی را در پیش خواهد گرفت. آنها شکست 4-1 مقابل آلمان در دیدار دوستانه ماه مارس را به خاطر دارند اما ایتالیا همیشه با ضد حملات سریعش، خطرناک است.
 

- آلمان هرگز ایتالیا را در دیدارهای رسمی شکست نداده است. آیا این بار این روند قطع خواهد شد؟

“این باعث نمی شود ما بترسیم. ما در حال حاضر بسیار قدرتمند هستیم و این بار ایتالیا را شکست می دهیم.
 

- نظرتان راجع به دفاع BBC ایتالیا چیست؟

“بونوچی، بارتزالی، کیلینی و پشت سر آنها جیجی بوفون در درون دروازه تقریبا نیمی از ترکیب یوونتوس هستند. آنها در یوونتوس زیر نظر کونته سال ها کار کرده اند و همه عناوین قهرمانی ایتالیا را کسب کرده اند. طبیعی است که داشتن آنها در کنار هم به کونته کمک زیادی خواهد کرد. کونته مربی خوبی است. هم از نظر تاکتیکی و هم از نظر انگیزشی. ایتالیا چشم نواز بازی می کند اما پیش از تورنمنت نیز گفتم که آلمان بین 4 مدعی اصلی قهرمانی است و هنوز حرفم همین است. 
 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد