وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

تیم ملی آلمان 1 (6) - (5) 1 تیم ملی ایتالیا؛ آلمان به طلسم آتزوری پایان داد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، تیم ملی آلمان در دیداری جذاب و نفس گیر موفق شد تیم ملی ایتالیا را در ضربات پنالتی شکست بدهد و به مرحله نیمه نهایی یورو 2016 راه پیدا کند.  

در سومین بازی مرحله یک‌چهارم پایانی جام ملت‌های اروپا 2016 تیم‌های ملی ایتالیا و آلمان در شهر بوردو به مصاف هم رفتند و در پایانی این آلمان بود که در ضربات پنالتی به پیروزی رسید.

در ابتدای مسابقه با وجود اینکه به نظر می‌رسید ژرمن‌ها آمادگی بیشتری برای تسلط بر بازی دارند، این ایتالیایی‌ها بودند که دقیقه شش نخستین حمله را ترتیب دادند، با این حال شوت جاکرینی در میانه راه توسط بواتنگ بلوکه شد. در ادامه، بازی با برخوردهای متعدد بازیکنان پیش رفت؛ دقیقه 13 سامی خدیرا به دلیل احساس درد در پایش دیگر قادر به ادامه مسابقه نبود و یک تعویض اجباری را به لوو تحمیل کرد: دقیقه 16 باستین شواین‌اشتایگر به جای او به زمین آمد و بازوبند کاپیتانی را نیز به بازو بست. بازی در این دقایق سرعتی که انتظار آن می‌رفت را نداشت. 

دقیقه 27 شواینی روی پاس زیبای متس هوملس در منطقه یک‌شانزدهم و بعد از عبور از ده شیلیو می‌رفت تا با یک ضربه سر روی دروازه بوفون خطرساز ظاهر شود اما داور خطای هند کاپیتان مانشافت را اعلام کرد. آلمانی‌ها که تا دقیقه 35 در تلاش برای عبور از سد دفاع فشرده ایتالیا بودند، دقیقه 36 توانستند توسط هکتور روی دروازه بوفون سانتر کنند، اما این دروازه‌بان بعد از آنکه فلورنزی در میانه راه روی توپ اثر گذاشته بود، این ضربه را مهار کرد. دقیقه 42 تلاش ناکام تونی کروس در شوت زنی به سمت دروازه ایتالیا، در بازگشت توماس مولر را در نزدیکی نقطه پنالتی صاحب توپ کرد اما ضربه این مهاجم بایرنی به توپ شدت لازم را نداشت و در دستان بوفون آرام گرفت. 

دقیقه 44 پاس عرضی جاکرینی از سمت چپ دروازه نویر در حالیکه به نظر می‌رسید از همه بازیکنان دو تیم عبور می‌کند، به استفانو استروارو رسید ولی شوت سهمگین او به سمت چارچوب دروازه آلمان با دخالت بواتنگ راهی کرنر شد. این آخرین فرصت خطرناک دو تیم بود که در نهایت گلی در بر نداشت تا نیمه نخست بدون گل مساوی به پایان برسد.

با شروع نیمه دوم ایتالیایی‌ها بودند که حملات بیشتری را در دستور کار داشتند اما هیچ یک از حرکات آنها تهدیدی برای دروازه نویر نبود تا اینکه دقیقه 53 پاس دقیق گومز برای مولر چیزی نمانده بود آلمان را پیش بیندازد اما فلورنزی از راه رسید و توپ را به کرنر فرستاد. این کرنر را تونی کروس ارسال کرد که به بواتنگ رسید و موقعیت خطرناک دیگری برای ژرمن‌ها شکل گرفت اما توپ این مدافع با اختلافی میلی‌متری از بالای دروازه به بیرون رفت. در این دقایق بار دیگر برخوردها زیاد شد که در همین راستا پارولو؛ ده شیلیو و استورارو کارت زرد گرفتند. بالاخره دقیقه 65 قفل دروازه‌ها شکست و مسوت اوزیل موفق شد روی پاس یوناس هکتور از سمت چپ دروازه بوفون که در میانه راه بونوچی هم روی آن اثر گذاشته بود دروازه ایتالیا را باز کرده و حساب کار را 1 بر 0 کند. 

دقیقه 68 چیزی نمانده بود ژرمن‌ها گل دوم را نیز بزنند اما گومز اگر چه با بوفون تک به تک شده بود ولی وقتی به توپ در شرایطی ضربه زد که تعادل کافی را نداشت. با این حال ضربه او با وجود اینکه در چارچوب بود، بعد از برخورد با سر انگشتان بوفون به کرنر رفت. آلمان بعد از جلو افتادن در نتیجه، به حملات خود ادامه داد؛ دقیقه 72 گومز هم به دلیل آسیب‌دیدگی ناچار به ترک زمین شد و دراکسلر به جای او به میدان آمد. 

از دقیقه 75 ایتالیا هم دست به حملاتی زد که دقیقه 78 یک ضربه پنالتی برای آنها در پی داشت که بعد از برخورد توپ با دست بواتنگ به دست آمد. بونوچی در شرایطی این ضربه را تبدیل به گل کرد که نویر به سمت توپ حرکت کرده بود اما تلاش او ثمری نداشت و نتیجه به تساوی کشیده شد. 

در ادامه باز هم از شدت حملات دو تیم کاسته شد تا در پی عدم تغییر نتیجه، کار به وقت‌های اضافی کشیده شود. در نیمه نخست وقت‌های اضافه احتیاط دو تیم خیلی بیشتر از جرأت آنها برای خطر کردن به نظر می‌رسید و فرصت خطرناکی روی هیچ یک از دروازه‌ها ایجاد نشد. در نیمه دوم اگر چه نویر و بوفون به بیکاری پانزده دقیقه اول نبودند اما فرصت جدی و خطرناکی دروازه‌شان را تهدید نکرد تا کار به ضربات پنالتی بکشد.
در ضربات پنالتی هر دو تیم سه ضربه از 5 ضربه اول را از دست دادند اما در 4 دیدار بعدی، آلمانی ها بهتر کار کردند و بعد از اینکه ضربه دارمیان توسط نویر مهار شد، یوناس هکتور ضربه نهایی را وارد دروازه بوفون کرد و آلمان به پیروزی رسید.

منبع

نظرات 49 + ارسال نظر
rezaoli یکشنبه 13 تیر 1395 ساعت 02:23

جانم به این تیم

شاهین یکشنبه 13 تیر 1395 ساعت 02:23

هورااااااا بردیم .دمتون گرم.
حیف فقط برا بازی نیمه نهایی هوملس نداریم

محسن.اشتایگر یکشنبه 13 تیر 1395 ساعت 02:24

تبریک تبریک

نیما یکشنبه 13 تیر 1395 ساعت 02:25

تبریک به همه
هنوز گیج حرکت بواتنگ و پاس ندادن گومزم به مولر
ولی خداروشکر بخیر گذشت
انشالا فینال زنده باد مانشافت و همه بچه های این وبلاگ
دم همتون گرمممممممممممممممممممم

محمد یکشنبه 13 تیر 1395 ساعت 02:25

وااای قلبم داش وای میساااد دمتون گرم

نوید یکشنبه 13 تیر 1395 ساعت 02:27

امروز تولدم هست...بهترین کادو تولدم بود

علیرضا حیدریان یکشنبه 13 تیر 1395 ساعت 02:29

خداروشکر . واقعا معجزه بود. مولر واقعا تو مخی با این پنالتی زدنش. هورا هورا آلمان

آلمان یکشنبه 13 تیر 1395 ساعت 02:30

آقا سکته کردم ...عجب بازی..
واقعا ایتالیا هیچ کاری نکرد حق ما بود..
پیشاپیش تبریک قهرمانی

milad14 یکشنبه 13 تیر 1395 ساعت 02:30

قهرمانی تو یورو هم پیشاپیش مبارک اخه فک کنم با تیم دوممون هم میتونیم پرتغال و فرانسه رو ببریم[

اقا میگن یه اتوبوس ته دره رفته راننده هم بوفون بوده شاگرد شوفر کونته

محسن.اشتایگر یکشنبه 13 تیر 1395 ساعت 02:31

امشب خیابانی سکته نکنه

گردمولر25 یکشنبه 13 تیر 1395 ساعت 02:32

به نظر من آلمان بد بازی کرد مولر اوزیل گومز خیلی بد بازی کردن و اینا همش به خاطر یواخیم لوو هس ولی باز به همه تبریک می گم

bahar_2000 یکشنبه 13 تیر 1395 ساعت 02:33

هورااا عالی بودددد جون به نویرررر و ....
حالا فرانسرو چیکارش کنیم ؟؟
سوراخ سوراخش میکنیم
ViVa Germany

Sina یکشنبه 13 تیر 1395 ساعت 02:34

انصافا بواتنگ اون حرکت عجیب رو نمیکرد بعید میدونی ایتالیا میتونست گل کنه ....عجب بادی پر استرسی شد...ب خیر گذشت ....تبریک ب هممون

گردمولر25 یکشنبه 13 تیر 1395 ساعت 02:36

آقا من سکته کردم واقعا رو پنالتی ها من موندم چرا مولر و شواینی خراب کردن

فرزاد یکشنبه 13 تیر 1395 ساعت 02:38

آخه یکی توضیح بده واسه چی ZDF بازی رو پخش نکرد؟دیشب بازی ولز و بلژیک پخش کرد ولی امشب بازی آلمان پخش نکرد. این دستگاه دیجیتال هم فوتبال پخش نمیکنه.متاسفانه بازی رو ندیدم. فقط میتونم تبریک بگم.

bobak یکشنبه 13 تیر 1395 ساعت 02:38

بی شرف های افعی اتوبوس چیده بودند جلوی دروازه . باید 2بر 0تمام میشد. گومز رو خدا خیر نده .
تپش قلب گرفتم. تو پنالتی ها افتضاح بودند از بس که استرس شکسته شدن طلسم رو داشتند . گرچه طلسم شکسته شد اما می بایست همان 90 دقیقه کار تمام می شد . گومز واقعا سنگین است آن استپ توپ در محوطه نزدیک به شش قدم افتضاح بود . اصلا خلاقیت ندارد . جانم به لبم رسید. ببینید استرس شکست سالهای قبل چه بلایی سر بازیکنان آورد که این همه پنالتی خراب کردند . آلمانها در ضربات پنالتی از 1976 تا الان فقط دونفر در ضربات ، پنالتی خراب کرده بودند طی این همه سال فقط دونفر در 1976 و 1982 . این یک رکورد بود تمام تیمها اگر به پنالتی می کشید خود را بازنده می دانستند آلمانها در ضربات پنالتی فقط یکبار باخته اند 1976تا حالا . ببینید که این استرس شکست دادن ایتالیا داشت این رکورد را نابود می کرد. بسیار بازی فنی ای بود . معرکه بازی کردند حقشان پیروزی در 90 دقیقه بود . نه ضربات پنالتی آنهم با این مقدار استرس و ضربات افتضاح . هرگز یاد ندارم در پنالتی اینقدر افتضاح باشند همیشه در پنالتی ها اینقدر خوش شانس نخواهید بود . خدا خواست که این پنالتی ها بخیر بگذرد در نظر داشته باشید بازیکنان ایتالیا آنقدر با کبفیت نبودند که از پس ضربات پنالتی بخوبی بر آیند . بازیکنام مانشافت در پنالتیها هرگز در اندازه همیشگی نبودند . بهرحال تبریک که طلسم شکسته شد . حالا از اینبهبعد می تواننند راحت تر با ایتالیا مسابقه بدهند .

sadaf یکشنبه 13 تیر 1395 ساعت 02:38

تبریک تبریک تبریک

طلسم شکسته شد اگه آلمان برنده نمی شد ... نمی دونم ،واقعا نمی دونم چیکار می کردم فقط می دونم اگه این بارم از ایتالیا می باختیم داغون می شدم خیلی..
سر هر پنالتی مردمو زنده شدم دیگه داشت اشکم در می یومد همین الانشم دارم گریه می کنم ولی نه هر گریه ای گریه ای که برای محقق شدن رویای چندین چند ساله است مرسی آلمان مرسی مانشافت مرسی کروس ، مولر ، گومز ، شواینی ، هکتووووور و همشوون از دفاع تا حمله
عاشقشونم...

bahar_2000 یکشنبه 13 تیر 1395 ساعت 02:39

وااای منم سکته کردمممم. مولر و شواینی هم ادام هستن دیگه بیچاره ها از استرس خراب کردن
ولی خدایشش بوفون قابله احترامه

Issa یکشنبه 13 تیر 1395 ساعت 02:39

زنده باد المان،سکته کردم

sajjad یکشنبه 13 تیر 1395 ساعت 02:42

تبریک بهمه ولی سیستم دلچسبی نچیده بود لوو دراکسلر وسانه بنظرم وینگر جواب میدن

داود یکشنبه 13 تیر 1395 ساعت 02:43

خداروشکر،همه خوب بودن،جلو این دفاع بتون ارمه ازاین بهتر نمیشه بازی کرد

گردمولر25 یکشنبه 13 تیر 1395 ساعت 02:43

این بازی رو آقا فرزاد شبکه داس ارس گزاشت

عقاب سفید یکشنبه 13 تیر 1395 ساعت 02:45 http://www.darmanqom@yahoo.com

سلام
تبریک به مناسبت این برد تاریخی وبسیار سخت وحساس ، یاد ضربات پنالتی بایرن وچلسی افتادم که اونجا هم بد زدیم وباختیم ،شانس آوردیم .
حیف که درنیمه نهایی هوملس نیست ،هرچند موستافی وهوودس جای او را پر میکنند .
بازم تبریک!!!

bobak یکشنبه 13 تیر 1395 ساعت 02:47

استرس شکست ایتالیا باعث پنالتی خراب کنند اما باید در 90دقیقه تمام می شد گومز اصلا خلاقیت ندارد خیلی سنگین است می بایست تیر خلاص رو میزد . حیف شد اما باز هم تبریک تا کنون مانشافت اینگونه پنالتی نزده بود . استرس، خیلی بالا بود . آلمانها استاد ضربات پنالتی هستند اما استرس نابودشان کرده بود . خب از این به بعد راحتتر با ایتالیا بازی خواهند کرد چون طلسم شکسته شد.

حمید یکشنبه 13 تیر 1395 ساعت 02:47

آخ جگرم حال آمد. باید راحت میبردیم. مخصوصا توپی که گومز خراب کرد.ایتالیا حرفی برای گفتن نداشت پنالتی را هم خودمون دادیم. هرچند اینجوری بیشتر حال داد. عشق است سلطان نویر. حیف شد پنالتی رکورد گل نخوردنش را شکست. تورنمنت تازه برای آلمان شروع شده. ما عادتمون جزء چهارتا باشیم

محمد یکشنبه 13 تیر 1395 ساعت 02:49

واقعا داشتم له می شدم. واقعا خط دفاعی عالیی دازیم. حیف هوملز دوکازته شد. ولی اگه بواتنگ خطا نمس کرد کسی نمی تونست گ بزنه به تیممون. خدا کنه خدیرا و گومز بد مصدم نشده باشن. گومزط هم انچنان بد نبود به هر حال پاسش رو گل اول فوق العاده بود.
در پاسخ به /اقای فرزاد فوتبال های یورور رو تو آلمان ZDF و ARD das erste پخش می کنند اگه یه فوتبال رو یکیشون پخش نکنن یعنی اینکه اون یکی داره پخش می کنه

حامد یکشنبه 13 تیر 1395 ساعت 02:51

فقط میتونم بگم دمتون گرم.واقعا گل کاشتین.انشاله فینال.

Sina یکشنبه 13 تیر 1395 ساعت 02:51

واقعا اگه ألمان بزرگ حذف میشد دیگه نگاه کردن این جام واقعا سخت میشد.اون یاروم که اشاره کرد به نویر چیپ میزنم از همه خنده دارتر بود....و اما بوفون مرد بزرگ و بااخلاق...بی اخلاقی یادم نمیاد از این مرد

bobak یکشنبه 13 تیر 1395 ساعت 02:53

از لحاظ فنی خیلی سطح بالا بودند . آلمانها در تمام شرایط و ایتالیا در دفاع . قابل احترام هستند گرچه عادت دارند که اتوبوس بچینند . ایجاد فرصت گل کار هر تیمی نبود که مانشافت انجام داد بدیل بستن کناره ها اجازه ضد حمله هم به ایتالیا ندادند خیلی عالی بود به همین دلیل می گویم حیف شد که در 90دقیقه تمام نشد . تاکنون بازی به این سطح فنی بالا ندیده بودم یاد فینال 2014 و 1990 افتادم . حتی از آن بازیها بالاتر بود . بستن بازیکنان کناری ایتالیا ، نابودشان کرد . حیف از موقعیتی که گومز هدر داد . حالا احتمالا نوبت فرانسه است . بازی سنگینی است . تیم خوبی دارند .

Sam یکشنبه 13 تیر 1395 ساعت 02:56

تبریک.آقا فرزاد بازی شبکه. Das earst آلمان نشون داد بازیا یکی در میون بین این کانال با zdfپخش می شه.
من تو کفم چطور یوگی پنالتی داد به کیمیچ .ولی خوب زد ولی خیلی ریسک بود.واقعا ایتالیا شانسی باقی موند چون کار خاصی جز دفاع نکرد.

bobak یکشنبه 13 تیر 1395 ساعت 02:57

خوشحالم برای برد اما ....... . لیاقت آنها بالاتر ضیافت پنالتی است

sadaf یکشنبه 13 تیر 1395 ساعت 02:58

ولی بیشتر از خوشحالی شکستن طلسم با این حال کردم که حال گزارشگر بازی گرفته شد گزارشگر باید تو هر شرایطی بی طرف باشه ولی این آقا خیلی تابلو گند زد به بی طرفی و عدالت

tarafdar یکشنبه 13 تیر 1395 ساعت 02:59

تبریک فراوون

پیمان یکشنبه 13 تیر 1395 ساعت 03:02

تبریک
موقع پنالتی ها بخصوص وقتی شواینی پنالتی خراب کرد کاملاً ناامید شدم و همش فینال 2012 مونیخ جلو چلسی جلو چشام رژه میرفت
ولی خوشبختانه که ایندفعه دیگه طلسم رو شکستیم

محمد یکشنبه 13 تیر 1395 ساعت 03:06

ایول به یوگی لو واقعا نشون داد مربی بزرگیه، بدشانسی آورد که تو وقت معمولی نتونست شکست بده ایتالیا رو. ایتالیا بعد از گل مساوی فقط می خواست بازی به پنالتی برسه و واقعا همین دلیل هم کافیه که آلمان شایسته صعود بود

akbar یکشنبه 13 تیر 1395 ساعت 03:06

این برد دست کمی از قهرمانی نداشت
خیلی عالیییییییییی بود

امین یکشنبه 13 تیر 1395 ساعت 03:08

Ich liebe Deutschland

تبرییییییییییییییییییییییییییییییک
خیییییییییییییییییییییییییلی حال داد. شب بازی آلمان ایتالیا 2006 اشک ریختم و داغون شدم
اون تاریخ را به خوبی به یاد دارم. 13 تیر 85 بود و الان 13 تیر 95

شاهین یکشنبه 13 تیر 1395 ساعت 03:10

بوفون به گریه افتاد .دوس نداشتم گریشو ببینم.بازیکن خوبیه.ولی ای کاش گریه رو تو صورت رونالدو تو فینال ببینم.

...mojtaba یکشنبه 13 تیر 1395 ساعت 03:24

تبریک صمیمانه منو از آلمان پذیرا باشید اینجا قیامته جاتون خالی

فرهاد یکشنبه 13 تیر 1395 ساعت 03:26

مجری برنامه : بین دو نیمه بازی المان و ایتالیا هستیم 15 دقیقه وقت داریم 10 دقیقه پیام بازرگانی ببینید 3 دقیقه من در مورد حمایت از تیم ملی صحبت میکنم یک دقیقه هم تا بیام بشینم جلو کارشناس خب سی ثانیه کارشناس محترم وقت داریم اخه سی ثانیه هم به تبلیغات قبل شروع باید اختصاص بدیم اعصاب بینندگان هم به درک

محمد یکشنبه 13 تیر 1395 ساعت 03:27

تیم ملی المان در تمامی بازی توپ و میدان را در دست داشت فقط یک اشتباه کوچک باعث شد بازی به وقت اضافه بره المانیها مثل همیشه با فکر بازی کردند انها بار دیگر جام را بالای سر خواهند برد چون انها لایق ترینند

...mojtaba یکشنبه 13 تیر 1395 ساعت 03:27

تبریک صمیمانه منو از آلمان پذیرا باشید اینجا قیامته

jood یکشنبه 13 تیر 1395 ساعت 03:33

توماس مولر سوپر افتضاح

امیر یکشنبه 13 تیر 1395 ساعت 08:38

تبریک ..
ایتالیا فقط دفاع میکرد و امیدش رو ضد حملات بود..
ما باید 90 دقیقه تموم میکردیم کارو ولی در کل همه عالی بودن به خصوص به خصوص کاپیتان نویر..

مسعودآلمانی-رئالی یکشنبه 13 تیر 1395 ساعت 11:22

اول تبریک.دوم فقط دیشب تا حالا موندم چطوری شواینی پنالتی خراب کرد.کلا ایتالیا تیم خوش شانسی هست جلوی آلمان تقریبا بدون موقعیت گل 1بر1شد.ایتالبا هیچ موقعیتی نداشت بازم یه گل زد.ولی خداروشکرکه حذفشون کردیم

بایرن یکشنبه 13 تیر 1395 ساعت 12:13

ماتیم آلمانیم همیشه قهرمانیم ،لتو لته لیته لتو لته لیته ،تولد نوید هم مبارککککککککککککککککککککککککککک

Mohammad 810 یکشنبه 13 تیر 1395 ساعت 12:47

تبریککککککک


اقا ************ پنالتی کمیچ رو فراموش نکنید **************
عالی این پسر جوون ولی با صلابت

محمد یکشنبه 13 تیر 1395 ساعت 14:52

واقعا توی این جام هنوز مولر اونجوری که باید باشه نیست. خط دفاع که واقعا عالیه. فقط مولر ضعیف بوده. گومز هم که مثل همیشه بوده نمیشه ایرادی گرفت بهش خیلی نباید بهش امید بست ولی به هر حال رو گل اول خیلی موثر بود ولی اون توپه رو که تک به تک شده بود اگه هد می زد خیلی بهتر بود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد