وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

چرا شواین اشتایگر دروازه سمت هواداران ایتالیا را برای ضربات پنالتی انتخاب کرد؟

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، تجربه ضربات پنالتی در فصل 2011/12 لیگ قهرمانان اروپا دلیل این تصمیم کاپیتان مانشافت بود. 

 

پایان 120 دقیقه ماراتن آلمان ایتالیا و کار دوباره به سکه و شانس کشیده می شود. باستین شواین اشتایگر که به عنوان یار تعویضی به میدان آمد و بازوبند کاپیتانی را مانوئل نویر در اختیار او گذاشت به همراه بوفون مقابل داور مسابقه حاضر می شوند. ویکتور کاسای سکه را می اندازد، انتخاب با کاپیتان مانشافت است. شواینی دروازه سمت هواداران ایتالیا را نشان می دهد، داور با تعجب به هواداران تیفوسی آتزوری نگاه می کند و دوباره از شواین اشتایگر سوال می کند، شواینی همان دروازه را نشان می دهد. داور به سمت دروازه هواداران ایتالیا اشاره می کند و فریاد شادی ایتالیایی ها بلند می شود. (فیلم این صحنه را اینـــــجا ببینید)

اما راز این تصمیم باستین شواین اشتایگر چه بود؟

به گزارش اشپورت آینس، تجربه پنالتی مقابل هوادران خودی فصل 2011/12 لیگ قهرمانان اروپا باعث شده تا کاپیتان دروازه سمت هوادران رقیب را انتخاب کند. بایرن مونیخ در نیمه نهایی آن فصل ضربات پنالتی مقابل رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو را پیروز شد. دیدار فینال یک بازی خانگی برای بایرن مونیخ بود. باواریایی ها در آلیانتس آرنا به مصاف چلسی رفتند، مقابل اولتراها در ضلع جنوبی پنالتی زدند و قهرمانی را از دست دادند.

شواین اشتایگر در این خصوص گفت:

“من مونیخ را به یاد دارم که مقابل ضلع جنوبی پنالتی زدیم و باختیم، همینطور مادرید را به یاد دارم که آن بازی را بردیم. در دیدار لهستان و سوئیس نیز لهستانی ها مقابل هواداران سوئیس پنالتی زدند و پیروز شدند.
 

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
نوید دوشنبه 14 تیر 1395 ساعت 01:46

همونطور که تو پست مربوط به خدیرا گفتم شواینی به خاطر مساله اعتقادی این کارو کرد منم خودم خیلی خرافاتی هستم و دست خودم نیست یعنی میخوام اینطوری فکر نکنم اما اتفاقاتی که میفته بیشتر با مساله خرافات جور میشه تا عقل در ضمن جز لهستان.پرتغال هم تو پنالتی ها همچین شرایطی رو داشت.حتی بایرن تو فینال دی اف بی پوکال

منصور دوشنبه 14 تیر 1395 ساعت 13:44

تجربه که میگن همینه - زنده باد سرباز مانشافت ( شواینی )

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد