وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

حمایت کهلر و نووتنی از اقدام تاکتیکی یواخیم لو

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، دو مدافع صاحب‌نام اسبق تیم ملی فوتبال آلمان از اقدام تاکتیکی یواخیم لو در بازی با ایتالیا حمایت کردند. 

 

2، 3 روز گذشته یکی از موضوعاتی که در رسانه‌های آلمان میان کارشناسان مطرح بوده، اقدام تاکتیکی است که سرمربی ژرمن‌ها در بازی با لاجوردی‌پوشان صورت داد.

در بازی حساس مرحله یک چهارم نهایی که شنبه شب در بوردو انجام گرفت، مسئول فنی تیم آلمان برای مهار حملات تیم ایتالیا از زنجیره دفاعی 3 نفره استفاده کرد.

به این ترتیب برخلاف بازی‌های قبل که بواتنگ و هوملس مامور مهار مهاجمین تیم حریف می شدند، مثلث بواتنگ، هوملس و هوودس تشکیل شد. 
این اقدام هر چند که در کسب نتیجه ژرمن‌ها موثر بود، اما باعث انتقاداتی از سوی برخی کارشناسان از جمله مهمت شول شد.

این عده اعتقاد داشتند آلمان باید به سبک بازی‌‌های قبلی به میدان می‌رفت و با «توان تهاجمی‌اش» عرصه را بر ایتالیا تنگ می‌کرد.

در این زمینه یورگن کهلر و ینس نووتنی، دو مدافع میانی سال‌های دور تیم ملی این کشور در مصاحبه‌‌های روز گذشته از اقدام تاکتیکی «یوگی» حمایت کرده و آن را روشی صحیح قلمداد کردند.

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
علیرضا حیدریان سه‌شنبه 15 تیر 1395 ساعت 21:53

فقط امره چان می تواند بازی کند جای شواینی . امیدوارم یوگی به وایگل بی تجربه میدان ندهد وایگل خوب است ولی واقعا امره چان توانایی بسیار بالایی دارد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد