وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

تصمیم پودولسکی برای کناره‌گیری از مانشافت

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مهاجم لهستانی‌الاصل آلمان در فکر پایان دادن به دوران فوتبال ملی‌اش است.   

 
لوکاس پودولسکی برای اولین باز رسما صحبت از خداحافظی از تیم ملی به میان آورد. مهاجم 31 ساله مانشافت که با "بیلد اشپورت" گفتگو می‌کرد، 

ضمن اذعان به اینکه قهرمانی احتمالی در جام ملت‌ها مناسبت خوبی برای اجرای این تصمیم است، اظهار داشت:" از آنجاییکه صاحب خانواده هستم و به تازگی هم فرزند دومم به دنیا آمده، باید حسابی این موضوع را جدی بگیرم و راجع به آن فکرهایم را بکنم که قرار است زندگی‌ام چطور ادامه داشته باشد. اینطور بگویم: چنانچه ما قهرمان اروپا شویم، تصمیم‌گیری برایم آسان‌تر خواهد شد. اگر هم نه، باید با آرامش به بررسی بنشینم." 

دیگر ژرمن‌هایی که فرصت بعد از یک قهرمانی بزرگ را برای کناره‌گیری از بازی‌های ملی غنیمت شمردند، میروسلاو کلوزه، فیلیپ لام و پر مرته‌ساکر بودند که پس از بردن جام جهانی 2014 کفش‌های خود را آویزان کردند.
گفتنی است پودولسکی که از محبوبیت بالایی نزد هواداران فوتبال در آلمان برخوردار است، تا کنون 129 بار پیراهن ملی را بر تن کرده که بعد از ماتئوس و کلوزه رتبه سوم را از این لحاظ داراست.
 

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
مارشال رومل جمعه 18 تیر 1395 ساعت 15:28

حیف از پودولسکی و کلوزه
جنازشونم گل میزد
جاشون افراد بی خاصیتی مثل گومز و سانه و ... قرار گرفتن
حیف

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد