وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

مخالفت هوملس با بخشیده شدن اخطارها

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، اگر چه متس هوملس به نیمه‌نهایی یورو نمی‌رسد اما از هم‌تیمی‌هایش خواست احتیاط لازم را در این بازی از نظر دور نداشته باشند.   

 
حساس‌ترین دیدار نیمه‌نهایی یورو 2016 فردا شب بین فرانسه میزبان و آلمان در حالی برگزار خواهد شد که متس هوملس به علت دواخطاره بودن مجبور است از روی سکوها به تماشای این مسابقه بنشیند.

این مدافع 27 ساله ضمن اذعان به ناخوشایند بودن این محرومیت، به "بیلد" گفت:" محرومیت‌ها هم جزئی از فوتبال هستند و اگر چه خودم من در حال حاضر قربانی این شرایطم، اما بطور کلی فکر می‌کنم باید باشند. 

حتی مخالف این هستم که کارت‌های زرد بعد از مرحله یک‌چهارم پایانی بخشیده شوند. این درست نیست که در نیمه‌نهایی بازیکنان دوباره احتیاط را کنار گذاشته و بی‌گدار به آب بزنند. این حاشیه امنیت می‌تواند مورد سوءاستفاده تیم‌ها قرار بگیرد و دو تیم می‌توانند رویهمرفته بیست بار خطای تاکتیکی مرتکب شوند. به نظر من باید برای فینال هم محرومیت را لحاظ کرد."
هوملس در پایان راجع به روند یورو برای خودش افزود:" بچه‌ها بدون من هم از پس همه چیز برخواهند آمد."
 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد