وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نظر ژرمنها پس از شکست برابر فرانسه

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، شب گذشته در مرحله نیمه نهایی جام ملتهای اروپا 2016 تیم ملی فوتبال آلمان با نتیجه 2 بر 0 برابر تیم ملی فوتبال فرانسه شکست خورد. در ادامه نظر ژرمنها را راجع به این دیدار می خوانید.  

 

 

یواخیم لو:

از تیمم تشکر می کنم زیرا که بهتر از حریف بازی کردند. فکر می کنم یک بازی با کلاس ارائه دادیم و تیم مقتدر زمین بودیم. فرانسوی ها مضطرب بودند و ما بر آن ها سلطه داشتیم. نتوانستیم گل بزنیم و همه بازیکنان شدیدا ناامید هستند. ما امروز در تیم خود شانس را کم داشتیم. مصدومیت بواتنگ هم برای تیم بد بود.

 

مانوئل نویر:

در یورو بازی‌های خوبی انجام دادیم و حتی مقابل فرانسه تیم برتر میدان بودیم اما در نهایت حذف شدیم. این اتفاقی بسیار تلخ است. به نظرمن این نتیجه‌ای عادلانه نبود. واقعا تلخ است که شما تیم برتر میدان باشید و چند ثانیه قبل از اتمام نیمه اول از با ضربه پنالتی عقب بیفتید. به نظرم بعد از آن گل می‌شد به بازی برگردیم. اما متاسفانه موقعیت‌های ما به گل تبدیل نشدند.خیلی بدشانس بودیم. اگر نیمه اول با تساوی به رختکن رفته بودیم، هیچ اتفاقی نمی افتاد. در حالیکه با برتری یک بر صفر کار برای فرانسویان راحت‌تر شد.

 

تونی کروس:

امشب مقابل فرانسه بهترین بازی خود را در یورو انجام دادیم. اما آدم خنده‌اش می‌گیرد  که با این وجود ۲ بر صفر بازنده شدیم. من نمی‌توانم از تیم هیچ ایرادی بگیرم. صاحب موقعیت‌های خوبی برای گلزنی شدیم. در عقب زمین چند دفع توپ با سر داشتیم اما نمی‌دانم چرا در حالتی قرارگرفتیم که از حریف عقب بمانیم.

 

اولیور بیرهوف:

بر فرانسه مسلط بودیم و مقابل میزبان درخشیدیم. باید با این همه برتری برنده از بازی بیرون می‌آمدیم. بعد از گل نشدن آن همه موقعیت، این حس پیش آمد که ظاهرا قرار نیست توپ‌های ما امشب به گل تبدیل شوند. در حالیکه فرانسوی‌ها خوش‌شانس‌تر بودند. به هرحال به جوانان شایسته‌مان تبریک می‌گویم.

 

دیدیه دشان (سرمربی تیم ملی فرانسه):

از این پیروزی بسیار خوشحالیم و سرشار از لذت و غرور. این دیدار دشواری بود؛ مقابل یک تیم بزرگ که قهرمان جهان است اما سطح بازی ما کاهش پیدا نکرد. ما در لحظاتی دچار مشکل شدیم اما به پیروزی رسیدیم. این فوق العاده است که به فینال رسیدیم. من همیشه به بازیکنانم باور دارم. این پیروزی آنهاست؛ تاریخی که آنها نوشتند.

 

آنتوان گریزمن (بازیکن تیم ملی فرانسه):

روی گل اول که از نقطه پنالتی بود، می خواستم پنالتی خراب شده فینال لیگ قهرمانان اروپا را جبران کنم. در واقع هدفم این بود که اطمینان خاطر بدهم ضربات پنالتی‌‌ام گل می‌شوند. برای کسب این برد مجبور شدیم بسیار تلاش کنیم. بازی بسیار سنگینی بود. افسوس که میشل پلاتینی از ما فاصله دارد و اینجا نبود.امیدوارم او روزی به جمع ما در فوتبال بازگردد.

 

اولیور ژیرو (بازیکن تیم ملی فرانسه):

باعث خوشحالی است که در این بازی بزرگ برنده شدیم. نبرد ما و آلمان جدالی کاملا خاص بود. به نظرم بهتر از این نمی‌شد که با موفقیت بازی را ترک کنیم. قهرمان جهان را در این نبرد بزرگ شکست دادیم و باید مورد احترام بیشتری قراربگیریم.

 

پل پوگبا (بازیکن تیم ملی فرانسه):

ما بازهم پیشرفت کردیم و بازی خوبی انجام دادیم. فکر می‌کنم نمایش تیمی عالی ارائه کردیم. در حمله و دفاع خوب بودیم. در واقع بهترین تیم جهان را برابر خویش داشتیم اما توانستیم آن را شکست دهیم. چون با فکر عمل کردیم. انتقام خوبی به خاطر باخت سال ۲۰۱۴ از آلمان گرفتیم. دو سال قبل در جام جهانی تجربه کمتری داشتیم. رشد کردیم و پختگی خود را در زمین نشان دادیم.

نظرات 5 + ارسال نظر
saman جمعه 18 تیر 1395 ساعت 02:24 http://homebayern.blogsky.com/

وای بمیرم

مسعودآلمانی-رئالی جمعه 18 تیر 1395 ساعت 02:27

ما به ناحق حذف شدیم ولی باورنکردنی ما حذف شدیم.دواری خراب کرد.ولی هرجوری شد بایدیه کلوزه جدیدبرای فتح مسکوپیدا کنیم

مسعودآلمانی-رئالی جمعه 18 تیر 1395 ساعت 02:29

خیلی حالم گرفته حس بدی دارم.حقمون خوردن

امیر جمعه 18 تیر 1395 ساعت 03:22

داور ایتالیایی علی رغم تلاش فراوان نتوانست با حذف آلمان ،ایتالیا را به مسابقات بر گرداند.ریتزولی مردود شد.شد داور مصری.......

بهزاد جمعه 18 تیر 1395 ساعت 14:14

با حرف مسعود موافقم باید یه کلوزه جدید پیدا کنیم،با تمام احترام برای گومز عملکردش تو یورو رضایت بخش نبود.مولر هم که دیگه گفتن نداره،امیدوارم بتونیم یه مهاجم تمام عیار پیدا کنیم،راستی داورم که دیگه سنگ تموم گذاشت در کل سه تا پنالتی روی ما نگرفت دو تا نیمه اول خطای پوگبا و یدونه هم دقیقه 87.تازشم صدتا خطا برای فرانسوی ها نزدیک محوطه جریمه میگرفت تا بتونن گل بزنن دید نمیتونن یه پنالتی گرفت.آها خطای ژیرو روی نویر هم نگرفت واسه گل دوم،در کل عقده ی حذف ایتالیارو رومون خالی کرد.هرچند اگه ایتالیایی نبود بازم به نفع فرانسوی ها میگرفت،چون من تمام مسابقات فرانسوی هارو دیدم همش با داوران به فینال رسیدن و الا هیچی برای فوتبال ندارن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد